liljamin Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 hei alle sammen! jeg er ganske så ny her, har vært innom å smugkikka litt tidligere, men er nå blitt prøver:) jeg er nå 4 dager over ikm( tror jeg). og tidligere i dag bemerket samboer at puppene mine var blitt hardere...jeg synes selv de er tyngre enn det de pleier være før mens. Tidligere i dag hadde jeg også vondt i tennene/tannkjøttet( mener å ha lest det en plass at det kan være et tegn? ) Dessuten har jeg vært veldig slapp og trøtt i helgen. sist periode gikk jeg 1 uke over ikm, så jeg tør ikke teste fordi jeg er så redd for at resultatet skal være negativt..... men kjenner nå at jeg er veldig spent! veldig hyggelig å høre alle som har blitt gravide de siste dagene, jeg ønsker dere lykke til alle sammen:)
meg & mine små Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Oi så spennende. 4 dager over. Du får ha lykke til med testingen. Symtomene hørtes jo veldig lovende ut! Tvi tvi!!!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 oisann så spennende=) Lykke til=)
liljamin Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Tusen takk! tror jeg venter noe dager til ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå