Gå til innhold

Trenger litt hjelp...ang. blødning tidlig i svangerskapet


alvis

Anbefalte innlegg

Hei alla dere!

 

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Positiv test på torsdag. Siden fredag har jeg blødd bittelitt. Langt ifra like mye som en mens og har ikke hatt menssmerter. Jeg blødde ikke igår men igjen idag. Snakket med sykepleier på legekontor som sa hun trodde det ikke var farlig så lenge det ikke er like mye som mens og så lenge jeg ikke hadde vondt.

 

Jeg syns likevel at det begynner å bli mangen dager nå. Hva tror dere? Dere som har hatt blødninger tidlig i svangerskapet, hvor mangen dager blødde dere?

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, forrige svangerskap småblødde jeg i de første 16 ukene og alt gikk helt fint. for snart 2 mnd siden hadde jeg en SA og da hadde jeg sterke messsmerter og blødde veldig mye,så du vil merke med en gang hvis noe er galt... Så etter slik du beskriver det tror jeg du kan ta det veldig med ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, tusen takk for svar:)

 

Jeg var rolig de første dagene men syns nå at det er så mangen dager uten at det gir seg. Håper du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Vis du er usikker så ring sykehuset. Det gjorde jeg når jeg blødde når jeg var gravid. Jeg begynte å blø når kl var 23, så jeg valgte å vente til dagen etter før jeg dro på sykehuset. Som oftest kommer blødninger av skjøre slimhinner eller at morkaka ligger foran åpningen, men er du usikker kan det jo være greit å få sjekka det...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...