Gå til innhold

4 uker + noen dager...ca...


Glede sæ..:)

Anbefalte innlegg

Hei:)

noen som er kjappe til å finne ut at de er gravide...? er bare 4 uker og noen dager på veg jeg.. 1.gangsgravid.

kanskje tidlig å glede seg, men gjør det allikevel... Noen som er i samme båt??...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg er 4 uker og 1 dag :-). Første gang for meg også-

Kjempespennende! Gleder meg mye og bekymrer meg litt. Men det må jo være lov å glede seg og være optimistisk om at alt skal gå bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg kjempemasse.. men samtidig litt skremmende også.. plutselig skal hele livet blir forandret.. litt uvirkelig for meg enda at jeg har en liten spire i magen min.. kjenner jo ikke så mye til den egentlig.. Kjenner dere den godt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg er 4uker i morgen.

Har ikke helt begynt å glede glede meg. Tørr ikke helt :)

Kjenner/merker forresten ingenting, kanskje litt ømme puper til tider, men thats it..

Jeg og er 1gangs.. Når er det normalt å bestille legetime, noen som vet?

Ha en fin kveld :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg var gravid idag.. så har bestilt legetime på fredag, fant ut at d er ca 4 uker her oxo... så er litt skummelt, er 1gang, så håper alt går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her:) jeg er også 4 uker og noen dager og første gang for meg også... dette er så spennende at jeg klarer nesten ikke å puste. skal ikke til legen før fredag neste uke - men har tatt 3 positive tester og er kvalmen, trøtt og gretten (stakkar samboeren min..) syns det er viktig å tenke positivt å ta en dag om gangen! har dere andre sagt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke bestilt legetime enda.. er 4+6 idag.. bør det da gjøres? eller gjør det noe om en venter??...

har ikke sagt det til noen bortsett fra 2 venninner av meg som tippet det helt selv.. og jeg har ikke pokerfjes..;)hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte legetime idag, er bare 4+2, men synes det var greit å ha det gjort ....hihi...føles liksom enda litt mer virkelig. Har fått time i uke 9 (så som sagt ingen hast).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

jeg er 5+2, men hadde mistanke veldig tidlig. Puppene ble tyngre enn vanlig. Jeg tok test fire dager etter forventet mens og den var klar!

 

Jeg er 31 og det er første gang - gravid på første forsøk! Syns det er ganske skummelt alt som skal skje med kroppen. Er heldigvis ikke kvalm enda og kan spise alt - som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 4+4 i dag. Har vært gjennom 5 pp og er kjempeglad for at det endelig ble full klaff :-) Er også første gangen for oss så dette er vel litt skummelt, men først og fremst er jeg jo veldig glad da. Litt uvirkelig er det også. Har ingen symptomer, annet en et par positive tester, men positiv test betyr jo kun en ting da................

 

Gleder meg til alt som skal skje jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg tror kanskje jeg er 5 uker i dag, men vet ikke helt, for jeg slutta ganske nettopp med p-piller og har ikke hatt normal menssyklus på 5 år... Litt kvalm og slapp, men mest av alt lykkelig! Blir veldig spennende med månedene fremover; dette er første gang for meg også, så alt er nytt...

Ang legetime så ringte jeg legen min, og ble anbefalt å ha første svangerskapskontroll rundt uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen min i dag jeg, fikk time 6. februar. dvs i min 8 uke..

Så lenge å vente synes jeg.. på at noen kan si "dette går bra"...

for det er jo evt i uke 12??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...