Gå til innhold

Hva liker dere best til middag nå som dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best kyllingfajitas, caecar-salat og laks med poteter, rømme, grønnsaker og agurksalat...nammenam:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same as always... TACO!!!!! Mmmmmm... :-) Er ikke like ille som sist da, for da hadde jeg dilla på taco, måtte ha det minst to ganger i uken, så min mann ble passe lei, men tilgjengjeld kunne vi ikke ha det når jeg ammet fordi det altfor sterkt for magen til lille prinsen.

Skrevet

Det beste jeg vet akkurat nå er smårettskinke i rødvinsaus( uten rødvin selvfølgelig) med salat og loff til... Kan spise til jeg nesten sprekker c",)

Skrevet

taco

hamburgere

ikea kjøttboller mmmmm

Skrevet

Tenkte kanskje å få noen middags tips fra dere, har nemlig ikke lyst på middag lenger, er så mange sterke lukter... Så jeg kan vel ikke skryte av at middagen er så spennende om dagen..:-)

Skrevet

Pasta med kyllingkjøttdeig, asperges og cherrytomater i en salig blandig :-))) Nam, nam

Skrevet

Risengrynsgrøt og fiskekaker i hvit saus! Ellers noe som tar minst mulig tid, for jeg er slapp og trøtt og mannen min ikke helt den store kokken...!

Skrevet

wienerpølse og lompe...

hehe... ;oD

Skrevet

Pølse åg potetmos.

Pastasalat:)

Kebab

dettan e favorittan førrtia:)

Skrevet

Fylt torsk fra Findus med poteter og grønnsaker... beste som fins! Og stort sett alt mulig annen fisk fra Findus som er sprø utapå (fiskegrateng, fiskepinner etc...) ÅH! Skal ha det i morgen :)

Skrevet

fått litt små dilla på kjøttdeig og spagetti med saus.

Skrevet

æ har dilla på kylling...chikentandori md nannbrød.....naaaam d e godt :) d må dere bare prøve en gang.brødskiva md leverpostei og jordbær.....d e knall godt.

Skrevet

Fiskegrateng m/makaroni og

Spagetti og kyllingkjøttdeig+ litt ost...Det er livretten nå til dags..:)

Skrevet

til dere som spiser fisk fra findus.. husk superuke hos ICA denne uka, i morgen er det 40% på alle findus varer, så løp og kjøp :-)

Skrevet

Enig! Vi har fylt torsk fra Findus hver onsdag;=)

Skrevet

Taco, har lyst på taco hver dag!!! Men få holde meg til to ganger i uka da...

Ellers pasta med ketchup og jarlsbergost....

Skrevet

Kalkunpanetter med ost og hjemmelaga potetstappe :)

Skrevet

pølser i alle varianter!

(og i går fikk jeg skikkelig dilla på rista brød med hvitost og kaviar ...

Spiste åtte ristede brødskiver tilsammen i går! (men da ble det middag også da!!!))

Skrevet

Det går fint an å spise rødvins-saus med rødvin også!

For når sausen koker fordamper alkoholen og du sitter igjen med en alkohol-fri rødvinssaus!

Skrevet

Kystens fiskegrateng

Grillpølse i brød

Pasta,kjøttdeig og spagettisaus

mmmmmmmmmmmm =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...