Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo salg på Barnas Hus, så da ble det til at vi kjøpte vogn idag. Litt tidlig kanskje, men jeg sparte vel en del da. Det ble en knallrød Simo kombi softline 2007 modell.

Er så fornøyd- blir så glad av den fargen:-))) Elsker rødt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med ny vogn - det er så gøy:o))))

Skrevet

Ja, ikke sant? Takker for gratulasjon

*smiler fornøyd*

Skrevet

Jeg var også på salget i dag!! Det sparte meg for 2500 kroner gitt!! :o)

Siden jeg får to tette ble det en Duo walker fra Easywalker. Det blir nok supert!! Da håper jeg å få solgt Quinnyen min når våren kommer. :o)

Skrevet

Jeg var også på salg!! :) Fikk en kjempefin Teutonia Spirit S3 i blått med hardbag (som var dyr, så flaks at det var salg!!)

Gratulerer til dere andre også!

Skrevet

Stilig:)

Vi kjøpte på lørdag vi på Barnas beste. Ble en Simo Duo i mørk blå på oss:) Er så fornøyd:)

Hvor mye kostet vognen din Merrily?

Vi kjøpte 2006 modellen. Den kostet 4200,- og så kan vi kjøpe til softline innertrekk for kr 300,- Siden den er priss lik 2007 softline-modellen da så sparte vi 1500,- kr. kanskje vi forhastet oss litt?

Skrevet

I dag solgte de det de hadde igjen av simo kombi 2006 til 3889,-

De hadde bare en eneste igjen i farger jeg ikke likte, så derfor tok vi en 2007 med softline inkl. Den kostet 4999,- men vi fikk ytterligere 10% avslag fordi vi kjøpte utstillingsvogna- så alt i alt sparte vi vel enten 1500,- eller 2000,- (er ikke sikker på om full pris er 5999,. eller 6499,-)

Så hvis du hadde fått tak i 2006 modell idag ville du spart 400,- til. Så du forhastet deg vel ikke stort:-)

Skrevet

Jeg kjøpte jo Simo DUO, så da er det ikke sikkert jeg hadde spart noe ekstra ved å vente til i dag uansett:)

Takk for svar!

TENK; NÅ HAR VI VOGN I HUS:)

Jeg snakket med pappa i kvelv og han sa at han gjerne ville kjøpe stellekommode til oss:) Snille pappan min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...