Gå til innhold

Bestille tester på nettet...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:))

Nå begynner det å haste her...EL er snart her og jeg trenger flere ELtester!!

Har kjøpt fra en nettside før der man fikk med regning samtidig med testene,men husker ikke hvor jeg kjøpte de..

Siden det er dårlig med penger på konto nå, så trenger jeg et sted man slipper å betale med kort..

Hjeelp, noen som vet hvor jeg mener??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7896372-bestille-tester-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja....... Nå er du på siden for ass. befruktning og her er vi vel ikke så mange som driver med EL-tester lengre. Og personlig synes jeg det virker rart om du er så blakk at du ikke har råd til å betale testene med kort. Men det må jo være din sak...

Hei snøfilla..

Jeg vet godt hvem side jeg er på, det er liksom her jeg også pleier å være...skal snart gjennom ivf selv

Og jo, jeg har snakket med en del her inne som fortsatt ELtester,ellers så ville jeg vel ikke spurt her!!

HVORFOR er det rart å være blakk,syns du snøfilla??

Men hvorfor i alle dager gadd du og svare meg når du bare slenger med leppa????

Men har skjønt nå at jeg ikke er velkommen på denne siden så da skal jeg aldri skrive mere her heller..

Har lest flere innlegg av deg,snøfilla og har ikke oppfattet deg som en som er ekkel og slenger med leppa, men som en koselig person..men,men så feil kan man ta

Flere som bruker EL-tester her inne, bl.a de som skal ha fryseforsøk i naturlig syklus!

Her inne kan du spørre om hva du vil,

og klart, her er det plass til alle som skal igang med IVF!

Nå har jeg aldri brukt slike tester, så jeg vet ikke sikkert hvilken side du mener...

Men vet det er en side som heter billigtester.com, kanskje det er den?

Vet ikke om du må betale med kort der, det får du sjekke opp...

Lykke til:-)

Tusen takk for koselig svar,Sunniva:):)

Ja jeg er inne på denne siden og leser ganske ofte og vet at det er ganske mange som bruker EL tester, så jeg ble kjempesåret og overasket over svaret til snøfilla...

Har alltid syntes at det har vært så koselig tone her inne...

Ja,ja jeg har i hvert fall fått bestilt tester:))

Tusen takk for at du mener at det er plass til meg her inne også, det var koselig:))

Har prøvd på egenhånd ett par år og skal snart i gang med IVF..

Annonse

Åååååå beklager - da har jeg visst sovet i timen. Kunne ikke kjenne igjen nicket ditt, og fant deg ikke på "Oppdatert liste" heller - så da misforstod jeg og trodde du hadde havnet på feil forum...

Lenge til du skal i gang med føste forsøk da? Prosessen er både spennende og vond på samme tid - men masse lykke til!

:-)

Uansett har man da vel ikke rett til å bli frekk? Mange her inne har slitt i mange år og da trenger en da vel ikke å glefse over hodet på folk som titter innom.

Og hvis andre lurer på ting her inne som ikke passer deg, så må du heller la være å svare på dem istedet for å være ufin.

Uff ja. hehe jeg har spurt om mye dumt her inne jeg på de 5 årene jeg har vært her.. går jo igjen her inne jeg!!

Man blir veldig usikker selv om man kanskje egentlig fikk svar på samme spørsmål for 2 mnd siden hihihi.. vi er jo skjønner også da...

Annonse

Der er jeg enig, Tullemor!

Vi som sliter og har slitt burde vel av alle her vite hva dette gjør med kroppen ..Og vi har alle vært på ground zero selv.

La heller nye (og gamle) få ta del i vår kunnskap og ikke la vår egen frustrasjon gå utover andre selv om vi føler oss totalt nede i kjelleren.

Det er jo tross alt ikke andres feil at vi sliter/har slitt, er det vel?

Ingen kjenner alles bakgrunn her inne , og et lite feiltrinn kan desverre velte et helt lass for andre.

Min kjære, kjære venn:)))

Jeg syns ikke spørsmålet mitt var såå dumt jeg...har jo kjøpt fra denne siden før og har også sett at andre har spurt om det samme som meg,men svaret de fikk var kort og greit navnet på den siden jeg spurte om..(men jeg fant ikke det innlegget da, for da hadde jeg jo ikke spurt:))

Og takk for koselige svar fra deg,Talitha:))

Tror kanskje du har misforstått litt her jeg:))

Er ikke ny her jeg, har vært på disse sidene siden min første SA for 2 år siden:))

Men som Tullemor sier,man kan jo sikkert bli usikker oppi alt dette her:))))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...