Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg har satt inn egg forrige fredag dvs det er 9 dager siden, i de første 7 dagene hadde jeg ømme bryster, men nå er de normale igjen. Og ikke nok med det her mensenmage og det kom litt blod i dag....hva tror dere er alt håp ute? Har så lyst at det skal gå!

Fortsetter under...

Hvis du lester innleggene til Tullemor ser du at hun både har hatt spotting og småblødninger, men at hun testet pos. i går like vel:-)

Personlig må jeg dessverre si at når ømheten i puppene har avtatt så har det vært et dårlig tegn... Er dette ditt første forsøk?

hei

Jeg er på rugedag 11(satte inn 1 egg 12.01) idag og har spotting nå, brunaktig slim, men ikke noe tegn til blod ennå. Hadde også ømme pupper frem til dag 7-8, men det har forsvunnet helt. Har mensenkramper nå, hatt det i 2 dager, pleier ikke å ha det når jeg spotter. Har ingen andre symptomer heller, men tror det er litt tidlig å merke noe ennå. Er selv spent og skal teste på torsdag!!!! Lurer på om disse hormontilskuddene kan tulle litt med oss og gi ekstra blødninger også.

Les litt her: http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=39796

Vi får være positive inntil det motsatte er bevist !!!!

Lykke til, håper du er gravid.

Annonse

så bra å høre!!! jeg håper det, jeg pleier heller ikke ha mensensmerter når jeg spotter, men det har vært rødt blod.......akuratt nå er det ingen ting.......så vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste, men det er jammen vannskelig!!!!

lykke til, til deg også!!!! Håper det går bra med deg!

Ja, dette er den vanskeligste biten i hele prosessen. Ikke lett for en rastløs sjel.... Gruer meg til å gå på do og utsetter til jeg MÅ! Har vært noen hundre bekymringstårer her ....:-(

Masse lykke lykke til!!! Håper det går bra med deg også, du virker veldig rolig!

takk for tipset om nettsiden! Den kan anbefales til alle som venter!!!! Jeg er nok ikke så rolig som det virker som :) Men jeg prøver!! Må si jeg er litt utenfor i dag siden jeg har blødninger....men det er det vist flere som har hatt og likevel er gravide!!! Så vi får stå på!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...