Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hadde en litt travel dag på jobb i dag. Da jeg skulle gå hjem føltes magen ganske stor og litt øm/hard. Føltes veldig som om jeg måtte tisse, men kom bare noen dråper. Da jeg begynte å gå hjemover kjentes det som om jeg var hoven nedentil, og det var akkurat som om jeg hadde ett drag/press nedover i underlivet. Stoppet og gjorde noen "knipeøvelser", fordi det nesten føltes litt åpent der nede.. Gikk over ganske fort, men føltes litt ekkelt. Noen som har opplevd noe lignende? Vanskelig å forklare dette her.. Er 14+4 på vei.
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Høres ut som kynnere. Helt vanlig, og det blir flere av dem utover. Prøv å ta det litt med ro når du får de. Ikke stress så mye.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Takk for svar. Var nesten så jeg var redd for at jeg skulle føde allerede.. Men var jo ikke direkte vondt. Bare ubehagelig. Da venter jeg på flere kynnere. Litt gøy også, å kjenne at jeg er gravid på ordentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå