Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hva er forskjellen på disse, er det bare understellet? Dette ser jeg jo at man kan bytte om på disse to modellene (var inne på www.emmaljunga.no og sammenlignet). Men ellers ser målene på bag og sportsdel helt like ut, noen som vet om det er andre forskjeller enn understell? Og vet noen hva disse koster? (Finner ikke priser på Rudo som fører Emmaljunga her i Oslo jeg!)
DeGothia Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Jeg er ikke helt sikker på forskjellene på de vognene. Jeg tror det har noe med at Edge har en seperat dypvognsdel og en sittedel. Mens Duo Combi har en stor bag du kan sette opp i sittedelen. Kan dette stemme...? Var og tittet på Edge vognen på Rudo forrige uke, og da lå den på 7600kr.
Murmeline Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Edge: i 2006 kostet den 7000, nå tror jeg den koster 7500 kommer i mange farger har newtonhake Classic: aner ikke pris -kommer i BARE 3 farger!!! -mangler newton-hake (kanskje ikke det viktigste) ------------------- classic fåes også med valgfritt understell, da ligner den mer på edge.. står under teknisk info men tror at edge selges ofte med sportsunderstellet, mens classic selges ofte med classic understell (hva som vises i butikkene og anbefales osv) bagen til classic ser jo litt mer classic ut, mens edge-bagen ser litt tøffere ut, og kler kanskje sportsunderstellet bedre.. tror det bare skiller noen hundrelapper forresten... og et par kilo ut fra hvilket understell man velger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå