Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Spiser myyyye mindre enn han vanligvis gjør. Kanskje halvparten. Nekter grøt (uansett type), middag går til nød, samme gjør skive. Frukt er det eneste han ikke rynker på nesen av. Kjenner ikke igjen gutten min jeg, han elsket jo mat...
snull Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Her er snuppa snart 9 mnd og var også et matvrak, men har plutselig funnet ut at hun ikke vil ha mat.....!! ? Fruktmos er det eneste, her også, som går ned uten å bli frøst ut igjen... Skjønner ikke dette helt...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Er vanlig det når de begynner å bli aktiv. De er bare ikke så sultne i en periode. Har akkurat hatt om det på hs. Hs sa at det er så mange som blir så bekymret for dette med mat. At det var vanlig at de kanskje spiste litt mindre når de ble mer aktiv, at de reiser seg, krabber eller går. Jeg var så redd for at babyen skulle våkne om natten igjen for mat så lenge han ikke spiste nok om dagen. Men det gjør han jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Dette var godt å høre anonym!! Jeg er også litt bekymret for at det skal bli tull på nettene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå