pusur Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke helt om dette er riktig side å skrive på, men men.. Jeg har en datter som snart er tre mnd. gammel. Hun har helt siden fødselen vært veldig sterk i kroppen. Hun reiste hodet allerede på sykehuset. Nå prater hun veldig mye (ikke ord) men nokså utviklet babyspråk. Hun vil helst sitte og holder kroppen selv. Jeg er veldig bekymret over at ryggen hennes ikke tåler det og prøver å få hun til å ligge mest mulig. Hun griper ting rundt seg og det er to mnd. siden hun rullet fra mage til rygg for første gang. Hun prøver ofte å stå med beina når jeg holder henne. Når vi er på besøk hos andre blir de veldig overrasket over hvor utviklet hun er.. Er det noe jeg bør gjøre/ tenke på? Mitt første barn og usikker..
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Dette er vel ikke den riktige siden nei, men jeg svarer deg allikevel. Mine 2 gutter har oxo vaert kroppslig sterke siden de var fódt. Begynte á krabbe da de var 4,5 - 5 mnd., og reiste seg og gikk langs med móbler fra rundt 5 - 5,5 mnd. Jeg fikk til svar fra barnelege at jeg ikke skulle bekymre meg, fordi sá lenge det er barnet selv som próver ut disse tingene sá er det ingen fare. For jeg fikk jo oxo hóre dette om at ryggen ikke er sterk nok til at de kan reise seg opp og sitte nár de er sá smá, men sá lenge det er de selv som vil og gjór det sá sa min barnelege i hvertfall at det ikke var noe problem. Sá la du bare jenta di fá holde pá selv og i den farten hun selv vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå