Gå til innhold

Mange som får til å gi tran til baby?


Yulia

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne med tran fra i morgen av... da er snuppa 1 måned... hjelpe meg -det blir spennende å se reaksjonen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det går bare godt!! gir med skje. begynte for 4 dager siden! Hun har ikke gulpa opp noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det en gang. Det gikk for såvidt greit. Vi har gitt Minifom med skje som hun tar veldig fint, så hun visste jo ikke hva som var i transkjeen, stakkar. Så litt skeptisk ansiktsutrykk var det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at de skulle ha 5 ml og det er ganske mye. Vi har til nå bare fått i poden ca 3 ml ved bruk av sprøyte. Hos oss har det vært et svære leven. Han hyler som bare det og svelger litt feil... og det er ikke koselig. Men han har ikke gulpet det opp ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir tran og har gjort det et par uker. Det går veldig fint. Man skal gi 2,5 ml til å begynne med og øke til 5 ml innen 6 mnd. Vi gir tran på stellebordet mens Mia ligger og vi gir det med sprøyte, på den måten blir det mye mindre klin enn med skje. Jeg sprøyter det bare rett i munnen hennes i flere omganger. Jeg syns fryktelig synd på henne som må få i seg tran, jeg takler ikke smaken i det hele tatt, men hun lager ikke så mye som en grimase så da er det vel greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter visst at tran skal gis med et smil og ikke grimase (tenker på den voksne). Uansett hvilket forhold man har til det selv :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...