Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt en del kynnere (er 16+3 og førstegangs), og jeg blir litt bekymret ettersom jeg tenker at dette er veldig tidlig (?)

Jeg har imidlertid en mistanke om at jeg har en lett uvi og mener å ha lest et sted at det kan være en sammenheng mellom dette og kynnere.

Stemmer det?

Jeg skal til jordmor på torsdag og hadde tenkt å avvente urinprøve mm. til da om ikke situasjonen forverrer seg. (I mellomtiden prøver jeg å drikke mye og spiser tranbærkapsler.) Er det greit, tror dere? Eller burde jeg ta en tur på legevakta før den tid?

Jeg klarer fint å vente med tanke på ubehaget jeg har, men vil jo selvfølgelig ikke gjøre det hvis det kan være skadelig for den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gjekk med min UVI i nesten to veker før eg fekk behandla den pga treig jordmor, lang lab.tid på Ullevål og trøbbel med legen - og det gjekk heilt fint. Måtte gå litt lengre på penicillinkur enn vanleg (gjekk seks dagar) men det var ingen problem.

Viss du går med ein evt UVI for lenge kan den utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, men veit ikkje kor lang tid det tek før ein får det. Trur det går fint å vente til torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...