lærer Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Har prøvd å gi henne smokken mange ganger, men hun vil ikke roe seg. Har også prøvd med mat, selv om hun egentlig har kuttet ut nattmåltid. Det hjelper heller ikke. Eneste måten å få henne rolig, er å ta henne med inn til oss og legge henne i senga vår. Hun er 6 mnd Noen andre som har eller har hatt dette problemet? Har ikke lyst å venne henne til å få komme opp i senga vår hver natt.
lærer Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Ja, hun har nettopp fått en tann. Har de behov for mye nærhet da? Er det riktig av meg å legge henne sammen med oss?
lærer Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 dytter litt på denne, da jeg trenger desperat flere svar
snull Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Hvis hun roer seg ilag med deg i sengen din, så trenger hun nok den nærheten, så ja, jeg synes du gjør det helt rette !!!
BizziBee Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Kan hun ikke bare ligge hos deg/dere da? Det er sikkert bare en liten periode, og jeg nekter å tro at man kan skape dårlige vaner på så små over kort tid. Som en annen skrev her, så handler det sikkert om forhandringer hos henne (tenner, vokser osv) og hun kanskje trenger ekstra nærhet.
Silverpilen Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Akkurat slik startet det hos oss også, nå våkner han som en klokke til samme tid og roer seg ikke før han ligger i senga vår.... Synes det er vanskelig nettopp med tenner, men tror vi skal ha en avvenning snart for jeg sover så dårlig sammen med knotten... Jeg vet ikke riktig hva som er løsningen, men tror dette fort kan bli en vane....
anntintin <3 Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Har akkurat det samme problemet; nesten iallefall; gullet vårt på 7 mnd har pleid å våkne ca 1 time etter at han har lagt seg kl 20, roer seg da med å få smokken. Men våkner som ei klokke kl 3:30 og er da ikke lysten på å roe seg i sengen igjen. Hadde egentlig vært igjennom hele avvendinga en gang, til mannen søvning kom inn med gullet en natt og vips så hadde han forsynt seg. Dette skjedde ca samtidig med tann nr 5. Men han har nå roet seg i sengen vår uten og fått mat etter at vi nå har tatt avendingsrunde nr 2... I går natt skulle vi prøve at jeg la meg på gjesterommet (for jeg sover også dårlig med han i senga og jeg har fått influensa og trenger søvn) og gullet la seg med mannen min; men da ble han sint den lille mannen. Klarte ikke å høre på at de to strevde så fælt, så det endte med at jeg gikk inn og ganske raskt roet han seg. Da bar jeg han inn i senga si igjen og han sovnet etter en ganske kort stund. Håper dette hjelper på nattesøvnen; i kveld har det vært stille og jeg er veldig positiv for natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå