Gå til innhold

kunne jodmor sett det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor for en uke siden,og hu tar ultralyd hvær gang for og se at det er grei der inne:)jeg er 16+4 i dag tror du hu kunne sett kjønn den dagen?blei helt satt ut av det lille nurket som svømte rundt at jeg glemte og spørre:)skal på ul den 12 feb så da håper jeg og få vite kjønn og at at er bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mulig, men tror nok det kommer veldig an på ul-apparatet og hvor flink jm er til å se sånt. Tror nok det er litt i tidligste laget å se det i uke 15-16 i og med at kjønnsorganene er oppsvulmet og ganske like på den tiden. Du får nok vite det på neste ul - lykke til:o)

Skrevet

Vi var paa UL helt i slutten av uke 14, og sonografen sa til oss at hun var nesten helt sikker paa at det var jente. Men hun tilfoeyde at i defleste tilfeller kan man ikke se det saa tidlig fordi kjoennsorganene er oppsvulment. Heldigvis laa ungen slik at hun kunne se det tydelig, og kjoennsleppene var ikke saa hovne--og det var ikke antydning til guttetiss. Hun sa riktignok at vi ikke burde kjeope rosa ennaa--men vente til UL i uke 19. (Men jeg gikk naa ut og kjoepte et par smaa kjoler likevel jeg--soerget bare for aa faa med byttelapp...) Du kan jo ringe og spoerre, men som sagt er det i de fleste tilfeller for tidlig...og god sjanse for at de tar feil. Vi proever ogsaa aa tenke paa at hun kan ha tatt feil--det blir en omstilling naa som vi tror det er jente, men en gutt blir selvfoelgelig like velkommen...

Skrevet

Naa var dette ogsaa et veldig nytt og fint UL apparat...det har sikkert ogsaa noe aa si.

Skrevet

De kan se kjønnet fra uke 12, men i de fleste tilfeller så ser de det ikke - eller de tar feil av kjønnet.

Skrevet

oki.da er det like greit at jeg glemte og spørre:) takk for svar

Skrevet

Jeg var på UL i uke 12, og der kunne legen si at det var stor sannsynlighet for at dette ville bli en gutt.... Tok imidlertid sine forbehold, siden det var så tidlig.

Har fått bekreftet dette to ganger i etterkant, så her fikk han rett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...