Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynnt på babysvømming, og føler meg så utrolig ekkel. (kroppsmessig)

Vet at jeg har født og bla bla bla. Men det har jo de andre også.

Men allikevel så er det flere som er så tynne som streker igjen ingen mage og sprader rundt i bikini.

Er ordentlig kjipt, nesten så jeg gruer meg til neste uke for da blir jeg minnet på at jeg ikke er sånn lenger igjen.

Sorry suttring, men måtte bare få det ut. Er kjempe glad i jenta mi og ville ikke byttet henne bort for noen ting i hele verden. Og mannen min sier at han synes jeg er helt fin som jeg er.

Men som sakt, måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg gikk på babysvømming da storebror ble født. Vi begynte da han var 4 mnd, og jeg hadde ganske mye mage og følte meg ikke helt klar for bikini... Det var heldigvis damer i alle str der, både mindre og større enn meg. Skjønnte heller ikke helt hvordan det var mulig å se ut som topptrente modeller så tidlig etter en fødsel, men folk er forskjellige.

Tror de fleste har nok med seg selv, og de fleste damer jeg kjenner har komplekser uansett str.

Jeg følte det hjalp å bære gutten min foran magen, da dette er det område jeg liker minst..

Skrevet

Jeg gikk og kjøpe meg en badedrakt som holder inn litt både her og der jeg;)

Og akk så modelllekker jeg følte meg når jeg fikk den på, den både dekket strekkmerker og holdt inn pulehåndtak! *glise*

Skrevet

Å hvor kjøpte du?

Kanskje det vil hjelpe.

Hi

Skrevet

Vet du hva? Sånn har jeg det også! Håper det var til trøst for deg :-)

Sist gang var jeg faktisk bare med og så på fordi jeg ikke orket å trekke i badedrakt ;-) Kroppen går seg nok til etter hvert skal du se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...