Gå til innhold

Hvilken stilling funker når en har bakovervendt livmor for å bli gravid?


hønetuppa ønsker barn

Anbefalte innlegg

hei

 

tenkte jeg fikk høre her. Har hørt at jeg har bakoverbøyd livmor.. Noen stillinger som gjør det lettere å bli gravid da?

 

Noen stillinger som gjør at sæden ikke renner ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg tror ikke det har noe å si. Livmortappen står ca likt selv om selve livmoren er bakoverbøyd tror jeg. Har hørt at bakfra er det beste for da blir sæden sprutet lengst inn... så det er mitt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bakoverbøyd livmor, etter det legen har fortalt meg så skal ikke det gjøre det noe mer vanskligt å bli gravid.

Det er jo jeg et klassisk tegn på, som blir gravid bare jeg ser på ei mannetruse :P

 

Mener jeg ble gravid med den vanlige misjonæren denne gangen, vet ikke hvilken stilling som er best jeg.

 

Ønsker deg Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også bakoverbøyd livmor og fikk høre at bakfra var den beste stilling, så det praktiserte vi en del for å bli gravid. Men man blir jo litt lei av samme stilling gjennom hele el-perioden, så når jeg endelig ble gravid så gjorde vi vanlig misjonærstilling faktisk. Så jeg tror nok ikke det har så mye å si. Det viktigste er at man blir liggende litt etter slik at svømmerne rekke å svømme avgårde. ;o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bakovervendt livmor,men vart gravid 1 mnd med nummer en og nummer to også,tror ikke det har noe å si ka stilling du bruker,d hadde ihvertfall ikke det for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bakovervendt livmor og blir gravid svært lett. Dette er min femte graviditet, alltid blitt gravid innen 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her...

Bakovervendt livmor, ble gravid på første forsøk :)

 

Stilling... Tja... Aner ikke...

Men som noen sa her oppe, så er d jo ikke "inngangen" som er bakoverbøyd, så jeg tror ikke d har så mye å si.

 

Jeg lå hele natta uten å gå på do da, så de fikk god tid til å svømme, d kan jo være et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...