Gå til innhold

bekkenløsning?????????HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg har fått bekkenløsning eller bare en låsning i ryggen. Har hatt vondt i korsryggen,halebeinet, lysken og underlivet hele svangerskapet. Igår ble alt mye verre...ig det fortsatte i dag...etter noen timr kunne jeg neten ikke gå. Spessielt vondt på høyre side ned i rumpeballen, og hvis jeg prøver meg på trapper gjør det så vondt at jeg nesten mister pusten. Har bare lyst å grine, nekter å tro at jeg skal gå sånn her i tre mnd.? er det bekkenløsning? vet egentlig ikke hvordan bekkenløsning føles. eneste som hjelper er varmepose, og varm dusj, men jeg føler meg helt invalid.

bar endel på to åringen min i går, i masse trapper, for han var helt hysteriesk...kan det være derfor? kjennte ikke noe da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen og få henvisning til fysioterapeut. Jeg har fått bekkenløsning, og hos meg sitter det særlig over halebenet og smerter opp- og nedover. Fysioterapeut kan stille diagnosen hvis ikke legen kan det, dessuten gi behandling med ultralyd og øvelser. Vet ikke om det hjelper ennå, da.

Skrevet

Kiropraktorer kan ellers også løsne på det, hvis det er låsnig/er, veldig effektivt ! Har en som er spesialisert på graviditet, og han er bare helt fantastisk ! (: Lurt å sjekke litt rundt, hvis det er flere der du bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...