babylove :) Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 hvor lenge må man ligge på sykehuset etter fødselen ?? er 3 gangsfødende......
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 på de to siste fødslene, dro jeg hjem etter ca 24 timer. Godt å komme hjem uten å måtte dele rom med tre andre nybakte mødre med babyer. Nå der det blitt pasienthotell, og satser på å komme dit. Blir nok bare en natt hvis alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Du kan dra hjem når du vil, omså timer etter fødselen. Men vanlig er vel 3 dager.
babylove :) Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 åååå...hurrrrraaaa da skal,må og vil æ hjem samme dag hehehe....blir spennende å se på d å da om man klare d...liker mæ ikke på sykehus.men får ta d som d kommer
doble Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Tror det er sånn at man MÅ ligge minimum 2 timer etter fødsel. Kan dra hjem da, hvis alt er bra med deg og barnet:) Men de fleste blir vel ett døgn iallefall. Tror nok jeg vil ligge litt lenger denne gang, så jeg får hvilt meg ordentlig. Har en aktiv 3åring hjemme som nok ikke vil la mamma hvile så mye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå