Gå til innhold

November: Blir dere irritert av dette?


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Lillgutt sover ute i vogna si fra 12-15 ca hver dag.. selvom det snør.. han ligger god og varm nedi vogna, og står på trappa under taket.. med myggnetting over vogna.. så det snør ikke ned på han..

 

"stakkar liten" "stakker ligge ute i dette været" "tenk om jeg skulle latt deg ligge ute i sånt vær" "ligger han ute heeeelt alene" er kommentarer jeg da får..

 

riktig av meg å bli oppgitt av det eller har han virkelig så vondt av å ligge ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det jeg mener også.. ute sover han 3-4 timer.. inne 30 min maks 1 ime..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skal vel ha en mening om alt mulig rart. Fortsett med det du synes er best for din baby, du:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare deilig for han og sove ute. Mini sover også ute innimellom, men har ikke noe rutine på det ennå. Men det virker ihvertfall som han sover godt ute på verandaen de gangene jeg har prøvd. Så lenge det ikke er for kaldt og surt (og det passer du jo sikkert på) må vel det bare være bra for ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er vel bedre enn frisk luft?! Det erfarte vi da guttene mine gikk i to ulike barnehager. I den første sov de inne og guttene fikk det ene viruset etter det andre. I den andre sov alle barna ute uansett vær og barna var nesten aldri syke.

Så jeg synes lillegutt er heldig jeg!:)

Selv har jeg litt dårlig samvittighet for at minstemor har fått sove for lite ute...men det skal jeg snart gjøre noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan noen mene noe sånt. Barna har godt av å ligge ute. Hun til meg synes d er godt å få ligge ute tror jeg da. Hun sover iallefall bedre da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...