røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Kom nettopp hjem fra jobb og fant ut at jeg sånn impulsivt skulle ta en clearbluetest siden ikm er i dag. 1 min gikk og plutselig skimtet jeg en svaaak loddrett strek i testvinduet. Måtte hente mannen slik at han kunne bekrefte det jeg så/ikke så. Men etter noen minutter til var det ingen tvil, resultatet var et kryss og det betyr POSITIVT! Så termin blir ca 4.oktober.2007:) Så nå sender jeg dere damer masse ****************''babystøv*************' Kommer til å stikke innom sånn av og til for å se hvordan det går med dere. Jeg takker iallefall for tiden jeg har hatt sammen med dere her inne. Det har vært veldig spennende:) Lykke til alle sammen! Håper vi sees på 1.trimester etterhvert.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 ååååh så gøy da....gratulerer så masse=) lykke til med spiren din=) *suger til seg babystøv*
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer og lykke til videre!!!!
Tussa og Sofie Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 GRATTIS! Hadde du noen symptomer :-)
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2007 Ja, når jeg tenker over det så har jeg hatt det i noen dager. Men det kunne liksågjerne ha vært pms-symptomer. Har hatt stikkinger i magen/eggstokkene, luft i magen, litt raskere sulten og trøtt. I still can't believe it!!!
Måånestråle Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 Jippi!! Gratulerer og lykke til videre på ferden her inne på bim! Og takk for babystøv, det kommer godt med!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. januar 2007 #12 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer såå mye!!! Suger til meg babystøv=)
meg & mine små Skrevet 22. januar 2007 #13 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer så mye! Kos deg med spiren og lykke til videre. Tar med meg litt babystøv inn i den nye pp min...
Canutte Skrevet 22. januar 2007 #14 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer så masse røverprøver! Lykke til videre og god tur innpå 1trimester:-)
Siss75 Skrevet 22. januar 2007 #16 Skrevet 22. januar 2007 Å, så flott!! ) Gratulerer så kjempemye! Lykke til med svangerskapet!
Lillegull og spiren Skrevet 22. januar 2007 #18 Skrevet 22. januar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ............gratulerer såååå mye:) sååå gøy da:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 23. januar 2007 #19 Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer masse! Kjempekoselig å høre! Tror jeg kanskje slår følge inn på 1.tri, fikk svakt positiv på strips fra billigtester i dag tidlig, ikm i går og ikke noe tegn til tr. Luft i magen, ikke pms, kløe i underlivet(ikke sopp), sliten i korsryggen og fort sliten er det jeg kan skilte med. i tillegg hadde jeg skikkelige mensmurringer søn og man, men de har blitt borte! Krysser fingrene for at vi sees der inne imorgen! Jeg skal kjøpe cb i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå