Gå til innhold

Et kryss er et kryss, ikke sant? :) weeeeehaaaaaa!!!

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra jobb og fant ut at jeg sånn impulsivt skulle ta en clearbluetest siden ikm er i dag. 1 min gikk og plutselig skimtet jeg en svaaak loddrett strek i testvinduet. Måtte hente mannen slik at han kunne bekrefte det jeg så/ikke så. Men etter noen minutter til var det ingen tvil, resultatet var et kryss og det betyr POSITIVT!

Så termin blir ca 4.oktober.2007:)

Så nå sender jeg dere damer masse ****************''babystøv*************'

Kommer til å stikke innom sånn av og til for å se hvordan det går med dere. Jeg takker iallefall for tiden jeg har hatt sammen med dere her inne. Det har vært veldig spennende:)

Lykke til alle sammen! Håper vi sees på 1.trimester etterhvert.

Fortsetter under...

Annonse

Ja, når jeg tenker over det så har jeg hatt det i noen dager. Men det kunne liksågjerne ha vært pms-symptomer. Har hatt stikkinger i magen/eggstokkene, luft i magen, litt raskere sulten og trøtt.

I still can't believe it!!!

Annonse

Gratulerer masse!

Kjempekoselig å høre!

Tror jeg kanskje slår følge inn på 1.tri, fikk svakt positiv på strips fra billigtester i dag tidlig, ikm i går og ikke noe tegn til tr.

Luft i magen, ikke pms, kløe i underlivet(ikke sopp), sliten i korsryggen og fort sliten er det jeg kan skilte med. i tillegg hadde jeg skikkelige mensmurringer søn og man, men de har blitt borte!

Krysser fingrene for at vi sees der inne imorgen!

Jeg skal kjøpe cb i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...