Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er nå 1 mnd gammel, men spiser ca 750ml mme i løpet av et døgn allerede. Kan man gi vann på flaske istede for å øke maten hans. Tenker da på etter at han har fått ca 120ml og om han da fortsatt vil ha mer å sutte på. Da hjelper ikke smukken. Noen som har prøvd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åj,hvordan går det ann da?Litt større baby kanskje?Ikke frekt ment,bare nyskjerrig:o)

Skrevet

Han er ikke så stor, men han kommer til å bli det etterhvert hvis vi fortsetter å maten han med så mye. Det er derfor jeg lurer på om vi kan gi han vann istedefor så mye mme.

Skrevet

Min har også spist mye hele tiden og var sikkert oppe i det samme da han var rundt 1 mnd. Du kan gi kokt og avkjølt vann på flaske, det går helt fint..

Skrevet

Så små babyer regulerer matmengden selv. Når det er fullt, kommer det overflødige opp igjen. noen krever mer enn andre. Både mm- og mmebabyer er selvregulerte. Umulig å sammenligne med andre da det varierer så utrolig mye.

Jeg var mekymret for at vår baby drakk for mye mme og ringte en barnelege. Han sa det jeg har skrevet over her og sa at babyen skulle ha det den krevde men at det var fint om det gikk i hver fall 3 timer mellom måltidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...