Gå til innhold

"s-gravid"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ser du og bor i Bergen. Da er vi 3:)

Hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lage deg en profil, s-gravid!

Jippi, vi er 3 "bergensere" (Vel, jeg er ikke bergenser, men bor da her!)

Frøkna: hva studerer du?

Skrevet

He he, jeg er ikke bergenser jeg heller, men jeg bor i alle fall her:)

Jeg vil ikke si hva jeg studerer. Ikke at jeg tror noen kjenner meg igjen, men har lyst til å være litt anonym. Men jeg kan si såpass at det er noe innen helse-sosial-omsorgs kategorien;)

Skrevet

Hei:-) Jeg studerer i Bergen jeg også ja! Kan heller ikke si hva jeg studerer ettersom jeg er litt anonym her inne, er på historisk-filosofisk fak.;-) Jeg er 21... Vi bor i sentrum, dere da?

Skrevet

Vi bor i sentrum vi og. Bodde litt utenfor sentrum til nå i høst og det er superdeilig å bo sentralt:)

Skrevet

bare Ine - hva studerer du da? Bor du også i sentrum??

Jeg ELSKER å bo i sentrum, det er så utrolig herlig å slippe alt som har med busser og slik og gjøre:-) Jeg har fast jobb i tillegg, så jeg må ta buss til jobben da, men men...

Hvilket år er dere på i studiene? av hvor mange? Jeg er på 1. av fire... så har en stund igjen ja. derfor må vi vente:-/

Skrevet

Jeg bor litt utenfor byen (ca ti min med bil). Ferdig å studere i fjor, så nå jobber jeg! Fast jobb! Nesten 100% stilling, får 100 % fra høsten av! Jippi! Har studert her i byen i fem år, så det er mitt 6. år i Bergen! Busser innom sentrum hver dag!

Skjønner at sambo vil jeg skal komme godt inn i jobben, men det kan ta tid før det klaffer med spire også!

Nett ferdig med TR nå, så jeg får lokke ham litt om et par uker, da er vel EL rundt hjørnet (skal teste med strimler).

Hadde egentlig fri i dag, men måtte trå til likevel, det blir ekstra penger det da!

Skal nå sove litt før vi skal kjøpe akebrett og entre Fløyen! Noen som har testet forholdene der nå?

Klem

Skrevet

Helt nydelige forhold!!! vi var der i 2 tiden:-)

Skrevet

Da har vi kjøpt akebrett, jeg kjøpte et tilpasset barn (lite og kun med håndbremser) mens sambo kjøpte en ordentlig rattkjelke med meier og brems og det hele (plass til en unge foran hehe). Forholdene var supre!

Har ymtet frempå om ikke vi kan reise til Voss neste helg for å stå på ski, leie oss inn på hotell (lurer på om jeg har el da.. hehe)..

Store sjanser for Voss iallefall!

Skal på Fløyen i helgen også! Bål, grille pølser... lurer på å invitere med svigers og nevøer/svigerinne/svoger. Kan bli koselig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...