Gå til innhold

føler meg ikke gravid...noen andre??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 10 uker på vei, og føler meg egentlig ikke så veldig gravid...symptomene mine er bare uteblitt mens,trett, vondt i ryggen avog til, småkvalm noen morgener,men som regel ikke, hadde halsbrann i begynnelsen, og litt mer gretten og følsom en vanlig, men ellers er jeg i fin form...men lurer på om jeg virkelig kan være gravid, var til legen på tirsdag og han konstanterte tilogmed at jeg var gravid...men kan han se på urin prøve eller gu at jeg muligens har eller har en MA/SA??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syptomene kommer og går, jeg og er gravid i 5 uke , noen ganger føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, jeg har bare litt halsbran og litt mensmurringer ,litt ømme popper, men noen ganger forsvinner de, er også redd, men spurte at det er vanlig at syptomene kommer og går, har opplevdd MA en gang og legen kunne bare finne det på UL, det fines ikke på urin prøven nei,

 

Ved MA syptomene forsvinner og må støtes up med hjelp av pilleabort, moen ganger kommer dete ut av seg selv etter lengre tid.

 

SA er at kommer fosteren ut selv,og begyner med blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey....ja det går sikker fint,bare jeg som tenker for mye...hører vel med det også...har ikke hatt noen blødninger eller noe eller...var hos legen i forje uke..han burde vel sett på urin prøven og mengden av hcg verdier hvis noe er galt, synker de ikke hvis man har en MA/SA??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca seks uker på vei, og har ikke hatt ett eneste tegn på at jeg er gravid utenom uteblitt mens. Var hos legen i dag og fikk tatt en test, og den var positiv. Det var sånn sist jeg var gravid også, og jeg har en frisk og fin datter. Vær glad du slipper plagene og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i andre trimester naa og maa bare si at denne typen innlegg har jeg sett maaaaaaange ganger. Har lagt det inn selv ogsaa! Ville bare fortelle at dette er helt normalt og har sannsynligvis null og niks med SA/MA aa gjoere. Noen er bare heldige og har faa symptomer. Jeg er helt lik, har ikke vaert kvalm (kun smaa-uggen) men jeg har en sprell levende og fin baby i magen min (er 15 uker). Dette gaar saa bra saa jenter! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også 10 uker på vei, og har heller ikke så mye symptomer nå. Har hatt en del ømme pupper og bittelitt kvalme kun hvis jeg ikke spiser med en gang når jeg er sulten, så innimellom føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Men jeg har både fått tatt test hos lege, og for to uker siden var jeg hos privat gyn på innvendig ul. Og der fikk jeg se en liten knert som hadde et skikkelig bankende hjerte. Fikk også høre hjertelyden faktisk.

Så yes, jeg er gravid selv om jeg ikke alltid føler meg som det!

 

Hvis du er i tvil så kan jeg anbefale deg til å gå til en privat gyn for ul, da vi de se om alt er normalt og at hjertet banker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller!

 

Kvalmen er borte (jippi) og har ikke fått mage ennå. Har nesten lyst å kjøpe en graviditetstest for å sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...