Gå til innhold

Hele familien på UL!! (samme som juniklubben)

Klompens 4. (høygravid)

Anbefalte innlegg

18/1 var vi på ordinær UL og hele familien var med!

Mannen min og jeg var på tidlig UL i desember og så at alt var i orden...

... og det var det denne gangen også.

Det som var fasinerende for meg, var hvordan ungene reagerte.

Jenta vår (som snart er 15), som egentlig ikke kunne tenkt seg å være med og syns lite om å bli storesøster igjen, var kjempefasinert. Også hun som blir 13 i dag syns det var stort å være med.

Minstejenta (snart 6), hadde gledet seg kjempemasse og var veldig spent - hun syns det var kjedelig og ble skuffa....*stakkars*.

Nå skal det sies selve UL drøyde til godt over halvtimen, så det ble nok litt lenge....

Vi ville veldig gjerne vite om det er en gutt eller jente der inne, men hver gang vi gjorde et forsøk på å kikke, trakk babyen beina godt opp under seg. Er nok en sjenert type dette her......

Forresten så ble terminen satt til 25. juni istedet for 23.

Fortsetter under...

Jeg var også på ultralyd den 18/1. Jeg er i uke 17. Barna mine fikk ikke lov av jordmora å være med. Mannen min plasserte de ute på oppholdsrommet med litt leker, så gikk han litt til og fra. Jeg vet heller ikke kjønnet til den som er magen min nå, fordi den trakk beina godt opp til seg. Så kanskje er det en som er sjenert og forknytt,...ha ha

Så dumt at ikke barna deres fikk være med inn. De ble vel skuffa da....

Det er jo ikke mer enn en uke mellom terminene våres og mye kan jo skje både før og etter term.

Kan bli artig å se om vi holder oss i den måneden vi har fått. Thihi.....

Det er klart det ikke er så bra for søsken å se sjokket, dersom noe er galt. Men i vårt tilfelle hadde vi jo allerede sett at alt sto bra til med den lille.

Jeg tenker også at kanskje søsken kunne få komme inn litt etter at man har fått greie på at alt er i orden. Men selvsagt... det er jo opp til hver enkel å avgjøre.

Det var i allefall en hyggelig opplevelse for oss, og har på en måte fått nyheten om at en baby er på vei til å bli troverdig og ekte for søstrene.

Vil også føye til at i brevet vi fikk før UL, sto det at man helst så at barn ikke ble med pga av den uro det kan medføre. Nå er barna mine nokså store (15, 13 og 6 år), og hadde ikke problemer med å være rolige.

Annonse

hei..

hvilket sykehus holder du til om jeg kan spørre...d synes jeg hørtes så utrolig strengt ut, synd at det er slik noen steder... Dette er jo tross alt en opplevelse som du gjerne ville ha delt med alle de nærmeste om du hadde fått lov å ta me alle, men 1 person var i minste liten synes jeg...

MVH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...