Gå til innhold

7+0 idag :D


Vårgutten-08 <3

Anbefalte innlegg

Begynner å tro at dette går riktige veien!! Er førstegangs, og vært redd for at noe skulle gå galt... Merker jeg begynner å bli mere positiv,og har virkelig en god følelse på at det skal gå kjempe fint:) Om en uke er jeg 2 mnd på vei:)

 

 

Lykke til,til andre nervøse gravide der ute, det går nok kjempe bra med alle sammen!!!!!!!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 7+0 idag :)

 

Og enig med deg, begynner å bli mer positiv!! =)

 

Er nå nesten 2 uker lengre på vei enn forrige gang så nå tør jeg faktisk å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 på vei, og begynner også å tenke at dette skal gå bra. Har vært ganske positiv hele veien, det som skjer, det skjer. Men håper, håper alt går bra!! til helgen er jeg 8 fullgåtte uker, så da nærmer det seg de 12. uke...selv om det går litt sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er så enig med dere...

Jeg er 7+ 5 og føler at nå er det på riktig... vet selvfølgelig at ting KAN skje...

 

lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeees... I hear ya' sistah!!! :)

 

En utrolig deilig følelse at det skal gå bedre denne gangen, har bare følelsen om at det vil gå bra!! Er også 7+0 idag, (etter egne beregninger...) - men jeg holder meg til den for det er den som gjør at jeg klarer å være så positiv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at vi er mange i "samme båt" her!

Jeg er 7+2 idag, og er dermed 2 uker lenger enn sist (når det gikk galt uke 5)

Kjempespennende! Jeg var på tidlig ultralyd sist uke, og så hjerteslagene! Håper bare de fortsetter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...