Gå til innhold

September: Har tennene på barna begynt å komme?

Anbefalte innlegg

Gullet mitt har siklet og klødd i snart to mnd, blir bare værre og værre i perioder, HS spurte om eg var tidlig ute med mine når eg var baby (noe eg ikke var)... Men de kommer jo aldri...Noen her som har fått sin første tann?:) hvor da evt?

Fortsetter under...

Her i sør venter vi på tenner hvert dag!

Har siklet etpar måneder allerede, for noen dager siden begynnte hun å klø noe voldsømt i gommene. Har også hatt en natt nå med littt sutring og temperatur.

Når jeg gnir henne på gommene med fingeren så åpner hun munnen på vidt gap og blir helt salig i øynene!

Er så spent på hvordan hun vil se ut med tenner...........

Her er de ihvertfall på vei. Det er kommet noen små hvite flekker i gommene der de skal stå (fortennene nede). Akkurat på denne måten fant jeg edet ut på ho eldste jenta mi også. Ho var akkurat passert 4 mnd når tennene poppet opp. Så da tror jeg ikke det er lenge til lillejenta også får de. Er akkurat passert 4 mnd, klør i munnen og har hatt litt økt temp de siste dagene.

Annonse

Her har to tenner dukket opp og for et pes. Jenta mi som sov så søtt hele natta er nå våken hver time. Bæsjen er som grønnt vann som suges opp av bleia og den lukter vondt. Hun bæsjer 8-9 ganger i løpet av døgnet- mot 3-4 som er normalt for henne. Jeg håper ting nå vil roe seg - tennene har kommet skikkelig opp i dag..... håpe håpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...