Gå til innhold

Er vi mange igjen med store mager?

Anbefalte innlegg

Det er så mange som har født nå, har mistet oversikten, så jeg lurte på om det var mange igjen av oss januar-mammaer med store mager?

Selv så har jeg hatt "rier" i natt og i dag, men svært uregelmessig, og uten å bli til noe mer enn innmarie ondt og ubehagelig...

Satser på at det skjer noe snart nå... Tvi tvi!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7894503-er-vi-mange-igjen-med-store-mager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har nok den store magen enda jeg også! Er ufattelig lei nå, humøret svinger som en jojo... Men er bare 5 dager til termin, men jeg tror selv ikke at han kommer før vi er kommet til februar, har innbildt meg at han ikke kommer før fullmånen 2 feb. hehe. Har litt kynnere, men ingen vonde.

Jeg er også her. har termin imorgen:-) og er veldig klar for at lille Selma skal komme ut nå! Har ingen tegn til at fødselen skal starte, bare noen kynnere som av og til er vonde. Går til modningsakupunktur, og tar bringebærbladkapsler. Håper at noe av dette kan gjøre susen:-) Lykke til da jenter:-)

Annonse

Er her jeg også , dessverre hi hi. Begynner å bli ganske lei og utålmodig og nå er jeg så spent at jeg ikke får sove engang. Har termin den 28 så det er enda 6 dager til. Håper det skjer ganske snart, har endel kynnere ellers ingen tegn=(

Termin torsdag, men er også "innstilt" på at SpongeBaby har tenkt å vente på fullmånen i februar... Murringer i ryggen og mer kynnere enn før, men ikke noe som har overbevist meg om at fødselen kommer til å skje i overskuelig framtid, nei:)

Nå jeg i såfall flytte over til februarklubben?

desverre stor mage her også enda... :( vil ha lille jenta vår ut nå!!! har termin på fredag. masse murringer i ryggen og kynnere i ett sett, men det bli liksom med det. hvor lenge kan man gå sånn da? Går vel en måned eller to over kan jeg tenke meg ;) bare for "morros" skyld!

Ser vi er en del her enda, det var godt at jeg ikke er alene da ihvertfall... Blir så utrolig utålmodig av å lese om alle som føder... Vil ha ut ongen min jeg og... Ekstra spennende er jo det siden jeg ikke vet hva jeg får... ÅÅÅÅÅÅÅÅ gleder meg sånn... men har som sagt noen dager igjen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...