Gå til innhold

November: Hva slags utdannelse/jobb har dere?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Jeg er utdannet førskolelærer med spesial pedagogikk i tillegg. Var i et vikariat da jeg ble gravid, så jeg har ingen jobb å gå tilbake til når permisjonen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er utdannet sosionom og har pedagogikk i tillegg. Har jobbet med psykisk utviklingshemmede, men vikariatet jeg har nå går ut i løpet av permisjonen. Håper på å få en ny og spennende jobb etter perm, men helst ikke med psykisk uviklinghemmende, Vil prøve noe helt nytt og annet.. Men man er jo ikke akkurat i posisjon til å velge og vrake i jobber om dagen da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet resepsjonist - mitt vikariat gikk ut 1 1/2 mnd før permisjonen begynte. Men nå kan det hende jeg får jobb der igjen når permisjonstiden er ferdig, p.g.a. at en går av med pensjon. Men kunne tenkt meg og videreutdanne meg. Må bare finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet tannlegeassistent. Har fast jobb, 100 %. Men kunne tenkt meg å jobbet litt mindre når jeg begynner igjen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier. Og mitt vikariat gikk ut ved nyttår, så jeg har heller ingen jobb å gå tilbake til når permisjonen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har gått barne og ungdomsarbeider og omsorgsarbeider, og har læretiden igjen. Begynte som lærling i august 06, ble sykemeldt september 06, og var det frem til fødsel.. så her går vi tilbake til læretiden tror eg.. om eg ikke bestemmer meg for å skolere meg videre på sykepleien eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet lege. Avsluttet et vikariat når jeg fikk babyen, satser på kommunelegestilling når hun er et år, men har ingen jobb nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...