Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Jeg kjente på tappen min ettersom jeg har hatt fryktelig mye kynnere og mensmurringer.. Den er helt myk, og kort.... veldig kort, kanskje maks 2 cm. Så er det åpning for 2 fingre.. Er bekymret, da jeg bare er kommet til uke 28. Jeg er vel av den typen som ikke vil mase på lege eller jordmor, og slettes ikke føden. Men har dere noe erfaringer med denne tappen...?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 korsen klara man å kjenn på tappen selv? kor den e?
HappyJoy Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 I følge det legen/jordmor sier til meg skal man IKKE skjekke tappen selv.. Ihvertfall ikke så tidlig (vet ikke om det forandrer seg når man kommer nærmere termin/etter termin) Jeg spurte om dette tidlig i svangerskapet og fikk da beskjed at det skulle man absolutt ikke. Det kunne sette i gang modning og ev starte premature rier. Legen min skjekket tappen min i uke 31 pga mye mensmurring og hun sa da at "her skal vi holde oss unna.." Årsaken til det var at jeg var moden og det var enda støre grunn til å holde seg borte derifra siden jeg bare var i uke 31.
peppa Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Kunne aldri falle meg inn å grave inni der....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Hallo... Nå må jeg da ikke grave heller. Etter å ha ført inn ca 3 cm av fingeren kjenner jeg tappet, og det er vel ikke verre at en finger kommer borti den enn at man har samleie.. tull.. dette er faktisk mitt 3. barn, og jeg er ikke like hysterisk som andre her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå