på tide å prøve? Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 jeg fryser ned mm i små plastbokser (100-200ml.) hvordan skal den helst tines?
Expat Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Kommer an å når de skal brukes og om alt skal brukes på en gang?
på tide å prøve? Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 regner med at alt må brukes når det tines opp? 100ml eller 200 ml avhengi av hvor lenge jeg skal være borte fra poden. (så du hadde skrevet at resten kan gå i badevannet! så smart!!) tar utgangspunkt i at det er "planlagt" fravær, så jeg kan tine på best mulig måte, altså ta opp i god tid.
Expat Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Du kan tine varmt eller kaldt. Den kalde er i kaldt vannbad, med sildrende vann over, slik at det blir omrøring i vannet (må ikke sildre, men går fortere da). Da kan melken stå i 24 t i kjøleskapet etterpå, nederst innerst. Det går også an å tine i kjøleskapet men da har du mindre kontroll på tiden og det går treigt. Den varme er når du skal bruke alt med en gang, da bruker du varmt vannbad. Og alt brukes med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå