Gå til innhold

November: Hvor sover babyen deres om natta?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er hønemor og må ha henne ved siden av meg i seng. Vet at samsoving er litt omdiskutert i forhold til krybbedød - men jeg føler jeg har best kontroll med henne når jeg har henne nær meg. Hvor sover babyen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sover i vogga si som står tett inntil min side av sengen. Det hender hun får komme opp i sengen og sove litt ved siden av meg etter morgenmåltidet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i senga si ved siden av senga vår på min side.. får komme opp i senga etter måltidet hvis han våkner kl 7-8 innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsover vi også... Er jo veldig kos, men jeg prøver sakte, men sikkert å venne han til å ligge i kurven sin ved siden av senga vår. Det nyttet ikke i det hele tatt i starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i sengen sin. Men når jeg har ammet han om morningen, får han sove videre i min seng.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sover i sengen sin, for komme til meg om morgenen. Han sover stort sett alltid hele natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover i sin egen seng, men etter morgenmåltidet sover hun som regel hos meg eller i sin egen seng igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sover i sin egen seng på eget rom, har gjort det siden hun var 6 uker.

de første 2-3 ukene sov hun i kurven sin inne hos oss, men så flyttet jeg og henne inn på hennes rom, jeg sov i seng ved siden av henne. Da hun var 6 uker, flytta jeg inn til sambo igjen :)

 

Fungerer veldig fint, jeg sover mye bedre og det tror jeg hun gjør også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover i senga si. Vi har et lite rom som ligger innenfor soverommet vårt der senga hennes og stellebordet står. Det er ei dør der, men den er alltid åpen. Noen ganger tar jeg henne over i senga når hun har spist tidlig på morgenen etter at sambo er dratt på jobb, men ofte sover hun helt til hun står opp i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de første to ukene sov jeg på sofaen med henne, så sov vi med henne i sengen- alltid egen dyne og jeg prøvde å ikke ligge inntil henne!

 

så fra hun var fire uker sov hun i vuggen sin helt inntil sengen min....

 

nå er det bare en sjelden gang hun sovner på magen/brystet mitt etter frokost på sengen.... hun får flaske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...