Gå til innhold

Noen som har kjøpt bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser meg om etter et bra sete, noen som har noen tips?

Hva har du kjøpt?

Er det best med eller uten base?

Hva betalte du?

Håper på svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Britax Baby Safe Plus Isofix og base. Vi dro til Sverige for å kjøpe det og sparte ca. 650 kr på det i forhold til Oslo. I Oslo på babyshop skal de ha 1499 for basen og 1699 for stolen. Vi valgte Britax pga. at de har vunnet endel priser ang. baresikkerhet og at stolen er mye lengre i ryggen enn f.eks. på maxi cosi. Lykke til!

Skrevet

Vi kjøpte Be Safe IZI sleep. Kjøpte det på Happyland i Svergie foe 1200 kr, i Norge ligger det på rundt 1700,- Syns det er helt supert at man kan legge ned ryggen på det, må jo være veldig praktisk når man skal bort ogsånt. Har blitt anbefalt det setet i flere butikker også. Eneste negative er at det er litt tyngere enn andre seter. Men ikke problematisk tungt. Og mange fine trekk :)

Skrevet

Vi valgte Recaro med base, fordi jeg har isofix i bilen og det er tryggest.

Damen i butikken sa at den hadde vunnet noen tester, men jeg begynner å tro at de sier det om alt. Men jeg liker den, Kjøte en liten trille som den kan settes i så jeg slipper å ha med den store vogna overalt :-)

Det koster rundt 4600,- for hele sulamitten. 2900,- uten trilla.

Skrevet

på Barnas hus har de maxi cosi sete på tilbud - jeg har kjøpt det. Scorer bra på tester også.

Skrevet

vi kjøpte maxi cosi cabriofix,skal kjøpe base senere, men akkurat nå festes det bare med belte. Vi betalte 1000 kr ca. Setet har kommet godt ut i kræsj tester,og er lett å bære. Så har det innebygd solskjerm :-)

Skrevet

Vi har også maxi cosi cabriofix. Setet kostet 1500,- og basen kostet 1500,-. Har en del venner som har dette setet og de er veldig godt fornøyde. I Tillegg har det kommet bra ut i tester :)

Skrevet

Jeg har også kjøpt Maxi Cosi, tidligere best i test som skrevet tidligere. Kjøpte det på Barnas Hus i høst til 999, også koster det vel egentlig 1599. De har samme tilbud der nå har jeg sett.

Skrevet

Hei jeg har noen tips i forhold til kjøp av utstyr hvis du ikke har kjøpt alt enda. På www.babydreams.no har de babypakker til 7900 med kombi vogn, seng+sengtøy og alt som trengs, reise seng, bilstol,vippestol, stellekommode, lekegrind mm og det er fint utstyr av god kvalitet og med garantier. Har selv den pakken.

Bilstol er mest praktisk uten base fordi da kan du lettere ta med babyen i forskjellige biler og spenne fast setet på bussen. Bilstolene er like trygge med og uten base.

Skrevet

maxi cosi på barnas hus. Kjenner mange som er fornøyd med d merket. Betalte 999 på tilbud. Går an å kjøpe base til.

Skrevet

Har nettopp kjøpt Acta Graco Logico S med base, ny modell i år. Betalte 1900,- her, men har det billigare i ein del butikkar som eg ikkje har tilgang til her. (Blir fort dyrt om ein skal køyre mil etter mil + ferje osv. for å kjøpe eit bilsete:))

Skrevet

Maxi Cosi her også! Det har kommet best ut i test,og er veldig enkelt å bruke. Vi har kjøpt med basen, men det kan fint brukes uten base også, med belte. Basen gjr det bare en del enklere til daglig bruk, men vi kommer til å bruke det i bil nr 2 uten base også.

Setet koster 999 på Barnas Hus nå, basen koster 1599 tror jeg.

Skrevet

Acta Graco Logico S...betalte vel ca 1700 kr.

Skrevet

Acta Graco Logico S Her også. Betalte 1600 kr

Skrevet

Be safe IZI sleep. man kan legge ned ryggen på den. super! litt tyngere, men kanskje sikrere? og passer til vogna. Queeny comfort - den er på salg på barnas hus - kombi vogn - under 4000,- sete kostert 1450.- på baby shop ( advents kalender).

Skrevet

Maxi Cosi, til 999 på Barnas Hus. Var utsolgt for base, men den skal nok i hus før babyen kommer den også:)

Skrevet

kjøpte Akta Graco DuoLogic for å kunne bruke det fra dag 1 og til 18 kilo.

Var på kampanje til 3200 med ekstra utstyr. Dette er med base og man kan ta av sittedelen mens de er helt små, greie bære seler, men ekstra utstyret er hjul og håndtak for å kunne trille/dra stolen/sittedelen etter seg feks inne på butikk. Dette var nyhet i 2006.

vanlig pris er 3999,- uten ekstra utstyret

Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix Isofix base. Kan brukes uten base også. Vant de testen som forbrukerportalen har publisert og vant den testen som ble vist på Forbrukerinspektørene.

Det Maxi Cosi fikk trekk på i testen var monteringen, at det kunne være vanskelig å montere. Det er eliminert med basen og det ville nok derfor kommet enda bedre ut hvis isofix-modellen var testet.

Setet kan også brukes på vogna vår, en Bugaboo Cameleon. Skal ikke fly rundt på kjøpesenter med den hele tiden, men det kan være greit til og fra parkeringsplass i byen. Deilig å slippe å bære på setet for en som ikke er så sterk.

Liker Izisleepsetet veldig godt, men syns det ble ALTFOR tungt. Tenk med en 13 kg baby oppi i tillegg til vekt uten baby. Som sagt, jeg er ikke særlig sterk, så da ble det et lettere sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...