Gå til innhold

Lyseblå vogn til jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

termin i mai, vet ikke kjønnet. Har forelsket meg i teutonia mistral, marineblå/lyseblå kombinasjon. Marineblå, med lyseblåe detaljer, kode 2520 tror jeg det er. kan man bruke det til jente? Jeg synes det er fint da, men mange rundt meg sier at det er gutttevogn. Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns også at det er litt guttete.. Men det viktigste er jo at du blir fornøyd da :)

Skrevet

hehe,ja selvsagt, men det er nå litt gøy når andre også synes det er fint da :o)

Skrevet

Åh, den er superfin da! Men jeg er enig i at den kan misforståes litt iom at lyseblå er så stereotypisk for gutter. Men, det er faktisk ingenting i veien for å bryte ut av det mønsteret!

mannen min bruker rosa skjorter han!!

Skrevet

Syns det går helt fint jeg - hadde ikke reagert på det i allefall...velg den fargen du liker best du:o)

Skrevet

Syns det går fint med lysblått til jenter, men IKKE rosa til gutter!

Skrevet

det går helt fint... kan jo ha rødt/rosa vognteppe...

kjøpte vogn i uke 8... mørkeblå... så får det jo bare bli det det blir...

Skrevet

Jeg synes du kan bruke det, har selv en Teutonia Fun i fargekode 2500 (tror jeg det er), den er marine utenpå og inni er den hvit og blåstripete. Har tilogmed blå skinnpose :-P Er bare å "pynte" opp med et rosa teppe så blir vognen så søt og jentete som bare det. Jeg synes det er bedre "den veien" enn at du kjøper en vogn med rosa detaljer og får en gutt.. (Det har jeg selv gjort etter hun ble født, og for min del så "burde" vi få en jente til hvis du skjønner hva jeg mener ;-) )

Skrevet

Alt kan brukes til jente, men rosa og kanskje rødt kan ikke brukes til gutt. Derfor kjøper jeg blå vogn til jentene mine i tilfelle gutten kommer etterpå....

Skrevet

Rødt kan da vel fint brukes til gutter...?! Rosa er jeg enig i, men rødt syns jeg faktisk er like mye guttefarge som jentefarge...

Skrevet

He,he! Har nettopp kjøpt ROSA trille og kommer nok til å bruke den til gutt også om jeg får det senere! Så det så! (Men da er jo ungen så stor at man lett kan se om det er gutt som sitter oppi da!)

Blått synes jeg forøvrig går fint til jenter og, men noe annet var det vel ingen som trodde ;-)

Skrevet

Hvorfor er det slik at alle ser på lyseblå vogn som guttete?

Jeg har kjøpt en lyseblå OTH og akter å bruke den enten det blir jente eller gutt. Kan jo heller bruke et rosa teppe eller noe, ellers kler man jo gjerne jenter litt mer feminint enn gutter så ingen fare for at noen skal tro at ei jente er en gutt.

Skrevet

Jeg syns at en vogn som er helt lyseblå kan gå til begge. Men kombinasjonen av mørk og lyse blå syns jeg blir veldig gutt :)

Skrevet

Vi har rød/svart vogn til gutt vi...

Skrevet

Kjøp rosa vognpose davel! :-) Da ser du hvertfall at det er jentete! Har kjempelyst på lyseblått trekk til vogna mi jeg - synes det passer veldig fint, og MYE bedre enn rosa til gutt ;-)

Skrevet

Personlig kjøper jeg store ting i nøytrale farger. Men det er fordi jeg er feig. Kjøp vognen om du synes den er fin. Får du en jente, så kan du pynte den med rosa detaljer kanskje? Du behøver ikke, man kan godt ha en blå vogn til en jente synes nå jeg. Ha på jenta litt jentete klær, så når man titter i vognen ser man at det er en jente. Eller la være, hvis det ikke er så nøye for deg!

Skrevet

Hei, jeg gjorde akkuratt det samme som deg, og jeg visste at jeg skulle få jente. Kjøpte en vogn som var mørkeblå, lyseblå og beige. Kjøpte en knall rosa vognpose, og ingen var i tvil om at jeg hadde ei jente i vognen. Og så hadde jeg jentepynt på kalersjen :) Angrer ikke

Skrevet

Jeg synes det går greit. Vi har tenkt å kjøpe marineblå vogn. Vet ikke kjønnet enda. Men nå når jeg ser så mange skriver at det ikke passer med lyseblå vogn til jente, lurer nå jeg også... Er det noen som synes marineblå heller ikke passer til jente? Det blir jo litt dumt å vente med å kjøpe vogn til etter fødselen om man ikke vet kjønnet. Og da er det egentlig bare svart, grå og beige farge man kan ta, for å sikre seg om man skal ha nøytrale farger..

Skrevet

Synes selv at lyseblå OTH er nydelig! Gjør ingenting, men jeg personlig ville enten ha valgt helt lyseblå eller helt mørkeblå til jente!! Penere å kobinere med rosa/rødt!!

Lykke til ;-)

Skrevet

Jeg synes lyseblått er fint til jenter også, jeg!

(Og det er jo ikke som om "jenteversjonen" av vogna er rosa!)

Kjøp en vogn du synes er fin! Du kan jo ev. ha rosa dynetrekk og tepper, så er det ikke noe problem for andre å se "hva som er oppi vogna"!

Skrevet

Vi er faktisk i 2007! Trodde dette med lyseblått til gutter og rosa til jenter var litt gammeldags jeg?! Velg den vognen dere vil ha - i den fargen dere vil ha - og blås i hva andre sier!

Skrevet

ååå lyseblått er fint da.. gutt eller jente.

Har stort sett hatt mørke farger , og grønt for det er så fint hadde det på trille.

Lyseblått går jo til det meste av andre farger også.

KJøp det du har lyst til du.

Så noen med knallrosa vogn, men det var gutt oppi der altså :) Det var egentlig kult, men den var jo ikke sånn babyrosa da, men knallfarge.

Skrevet

Må le litt- har rød/grå vogn til gutten vår, og nå har vi fått en blå bagvogn- og ultralyden sier jente! Da blir det rød til gutten og blå til jenta. Hadde ikke tenkt over det før jeg så dette.....

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg hadde tenkt over at det skulle vært en typisk guttevogn om noen kom med en i blå jeg! Så jeg hadde kjøpt den uten å tenke mer på den saken! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...