Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Lurer litt.. Ser det blir solgt en masse fine vogner på Finn.no. De fleste er brukte, men ikke quinny vognene. De selges enten ubrukte eller lite brukt. Jeg tolker det slik hen at folk er misfornøyde med quinny vognene, og angrer kjøp. Hadde selv en freestyle i tre dager før jeg solgte den. Hva tror dere?
It's all about me Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Tror nok at det er mange der som skriver lite brukt i annonsen selv om den er brukt masse men bare ser like fin ut. Vet at det er mange som er missfornøyd med Quinny pga at den er så liten og ikke helt stødig. Så lite brukt stemmer nok også i andre annonser.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kun møtt 2 stykker (av 7) som har Quinny vognen og som er fornøyd med den. De fleste har solgt den igjen raskt. Den er åpen og upraktisk på vinteren, liten bag etc. etc. Tror nok at mange selger den raskt igjen pga at den rett og slett ikke holder mål for dem.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Ellers er det jo mulig at man ser så mange fordi det selges så mange av de!! hmm. får de billig i tyskland så det er bare å importere å selge det. Nå får man de også billig her i Norge. Får veldig mye vogn for pengene. Kjenner flere som har den og ikke vil selge.
R.B, mamma til 3 Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Både og vil jeg tro. Ser også mange som selger simo vogner og andre vogner etter kort tid. Selv er jeg fan av Simo og Quinny. Har hatt ganske mange vogner til mine tre barn, hmm vogndilla sier mannen min. Har solgt vogner som er lite og pent brukt, ikke fordi jeg ikke liker dem. Har nå to Quinny vogner til minsten og har ingen planer om å selge de. Er super fornøyd med dem.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 vi hadde vår freestyle i ca 4 mndr. egentlig fornøyd, helt til det ble høsten og kallesjen rett og slett er ubrukelig. følte at det blåste tvers igjennom. dessuten veldig lett om barnet satt fra meg, så da turte jeg aldri å la han sove i den... men aldri følt at det har vært liten. gutten vår har aldri vært liten, ikke stor heller, men akkurat passe. fint fått plass til voksipose (på våren i fjor) da var han 1 år. solgte den pga kallesjen rett og slett! kunne ikke se at vogna var brukt, så den var veldig lettsolgt. tok maks 1 time ute på finn, før ei ringte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå