Gå til innhold

November: Om å gjøre å poste minst ett nytt innlegg hver om dagen...


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

- for å få litt mer action her! Skriv selv om det bare er svada :) Prøve å ta innpå desemberklubben... Hvem er med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal prøve å gjøre mitt beste. Men er ikke hver dag jeg får vært her inne. Men jeg skal poste ett hver gang jeg er her, det skal jeg klare:)

 

Bra tiltak Mini-me 20.11!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt treeeeg, - oppdaget ikke denne siden før i dag, men hører absolutt til her med mitt lille nurk som kom den 27. november. Og visst er det gøy om det blir masse aktivitet her inne:)! det er jo perfekt å skrive litt mens babyen ammer...selvom det går litt sakte med bare en hånd. Så jeg er med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Tok litt tid før jeg oppdaget den og, jeg driver også og skriver med en hånd mens minigull spiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann, her var det en side jeg ikke visste om... har bare vært inn på andre debattsider jeg.. men artig me en egen side for oss nov. mammaer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hver dag jeg er inne på siden, men skal prøve å poste ett innlegg hver gang jeg er her..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jeg gjør en iherdig innsats her idag..hehe

 

skal prøve hver gang jeg er innom!

Er mye bedre her idag enn i går iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag er vi superflinke :) Er jo ikke hver dag jeg er innom heller, men ikke langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...