Gå til innhold

Bilstol Besafe izi sleep noen erfaringer vuderer å kjøpe........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vuderer å kjøpe bilstolen BeSafe iZi Sleep er litt usikre om jenta vår er fortsatt for liten hun veier ikke helt 9 kg enda....hva synes dere om denne stolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

izi sleep er jo fra nyfødt.....

Vi kjøpte den, men solgte den igjen. Jeg syntes den var for stor og tung å bære på, og det blir jo litt av det ut og inn i bil osv når de er så små. Men ellers så er det jo kjekt at ryggen kan legges ned når den ikke står i bilen.

Skrevet

Du må kjøpe besafe combi (fra 0kg til 4 år, kan brukes begge veier) eller comfort, (fra 9kg-4år). De er beste i test begge setene. Vi har Comfort, og er kjempefornøyd med det! Hadde kjøpt combi om vi kjøpte når jr var nyfødt, men gadd ikke betale ekstra, nå som hun passer til den andre stolen.

Skrevet

Har den jeg, alt for tung, vurder å kjøpe en annen:)

Skrevet

Den er blytung, men vi pleier ikke å ta den ut av bilen, og da er den forsåvidt bra:) Veldig bra at man ikke trenger å løsne bilbeltet hver gang. Men vi har en "tynn" baby - og hun sklei ut, altså hadde ikke støtte til ryggen, den mellom beina er festet så langt ut at de sklir ut til den. Når hun sitter med ryggen intil er det 5-7 cm fram til den! Altså da blir det 5-7 cm bak ryggen... Men lang i ryggen, den lengste jeg har sett.

Men endte med å bytte den - var ikke fornøyd!

Men som sagt her - dette er 0-13 kg sete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...