Gå til innhold

Brød med leverpostei


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma har akkurat fått brød med leverpostei og det likte hun tydeligvis :) Vi spiste sammen og hun "ropte" etter mer ;) Jeg hadde kuttet opp i mini mini str og hadde tykt med leverpostei på. Men... Etter ca 5 biter så brakk hun seg og så kom alt i magen opp... Vi skiftet klær og så fikk hun 2 små biter til... namnam

 

Tenkte kanskje at hun skal få et par slike minibiter hver dag til hun venner seg til å spise det. Men er det noen bedre måte å gi henne det på slik at hun ikke brekker seg?? Gir dere mye vann til??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir masse vann!!!

Og gir sakte en og en bit og vann imellom sånn at hun rekker og svelge og ikke har mer i munnen. Når vi har gjort det på denne måten har hun bare brekt seg 1 gang (spist litt fort)

 

Brødskive med leverpostei er nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke populært, men må vel prøve mer enn en gang:) Spytta rett ut, og nekta å åpne munnen mer det måltidet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som har begynt med brød med leverpostei.Har også tenkt å begynne etterhvert, men kutter dere ut et av grøtmåltidene da el ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi elsker skive med leverpostei.. ho like ikkje grøt så då begynte me med skive.. namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt brød med leverpostei til Karsten også. Han synes det er kjempegodt, men har stoppet etter 1/4 brødskive for å begynne forsiktig. Håper ikke diareen han har i dag skyldes brødet, for nå fant jeg jo endelig noe han liker å spise... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også begynt med brødskiver. Hva slags brød gir dere? Jeg bruker det brødet vi spiser selv, men der er det jo både lin- og solsikke frø. Det går ned, og det virker ikke som det plager han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein sabeltannbrød :) hehe.. det er ferdig oppskåret og lagt i fryseren sånn at jeg kan ta opp en og en skive..

 

Jeg gir brødskive til sein frokost/lunsj, middagsglass til middag og grøt til kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...