Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Spebarnsboken fra barsel står det at man helst skal bruke en mme uten melk, mens de som er i butikken utelukkende er basert på melk. Hvilken type bruker dere og hvorfor anbefaler dere akkurat den?

Skal ikke slutte å amme, bare gi tilskudd på kveldene når sulten og sutringa ikke gir seg, samt når jeg skal på byen. Han er 9,5 uke.

Tusen takk, dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi fikk collett på sykehuset, men fikk vondt i magen av den. gikk derfor over til nan. Men den gulper hun litt av. En må prøve seg frem med de forskjellige merkene. Har ikke hørt at en ikke skal gi mme basert på melk jeg.

Skrevet

Vi bruker vanlig nan, prøvde collett, men da gulpet hun masse - og det stinket!

Skrevet

les på flaskeposten.org! Finner du ikke det du trenger der er det knapt verdt å vite...

Skrevet

Jeg anbefaler HIPP...Nan og Collett ble han hard i magen av,eneste han fungerte på var hipp :)

Skrevet

har bare prøvd collett, det var den han fikk på sykehuset. ammer ved siden av her å men har ikke nok. collett fungerer fint her ikke noe problemer. men har som sakt ikke prøvd noe annet.

Skrevet

Min jente får NAN. Hun fikk litt vondt i magen av den, men det fikk hun av hipp også når vi prøvde den.. (desutten har de ikke hipp på noen av nærbutikkene her så det er så tungvindt) Så hun får NAN med litt maltekstrakt oppi. Helsesøsteren min annbefalte NAN fordi den var mest lik morsmelk sa hun!

Skrevet

Økologisk HIPP anbefaler jeg, har prøvd mange, men den ser ut til å være "snillest" med magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...