Gå til innhold

hvordan går det Lille My, mysill og bella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det meg bella du mener?

Det ble ingen spire i desember..så har jeg har IKM til helga igjen..Dermed er det i gang med blodprøver for å se om jeg har eggeløsning.....Så blir det prøverørs behandling så fort som mulig...................legen mener vi har liten sjanse til å få det selv...men vi håper jo selvfølgelig likevel;)

Mysill er i litt samme situasjon som meg og Lille My vet jeg ikke helt..

Hvordan går det med deg da micro?

hei hei jo det er deg hehe

jeg gikk en uke over i desember, så klart kom den når vi var på stranda i Burma. typisk. så nå prøver vi igjen. har ikm til fredag, så det blir spennende. har ingen symptomer for å si det slik. tok en billigtest for morroskyld i dag hehe negativt så må nok uansett vente i spenning.

i et halvannet år har jeg leita etter eggløsning men denne mnd viste det en full kurve, så nå vet jeg at jeg har har el.

tenkte vi skulle teste oss hvis det tar mye lengre tid nå.

håpet kan ingen ta fra dere, har hørt at folk blir gravide selv om legene sier de ikke kan få, men. noen vi kjenner skulle begynne med prøverør etter 5 år prøvetid, og da ble hun naturlig gravid for da slappet hun av.

spennede å høre videre da

halla micro

står til???

har snakka med unn.sykehuset i tromsø i dag jeg :):):)

håper bare den treige legen min sender søknaden nå da :) :)

hadde vært så godt å fått unna dette så fort som mulig...hihi..

sambo har hatt fri noen dager nå...kosa oss skikkelig :)

han har blitt så kosete/dullete...hihi...

første gang på lenge at han faktisk viser at hans ønske om barn er sterkt..skikkelig deilig...

alt bra med deg da???

så bra da mysil. det er vondt å styre skuta alene veitu, så godt han ønsker det selv også og tar intinativ.

her går det bra, er bare litt syk, småfeber og snufsete. magen er oppblåst og stikker og klør liksom. jeg er så klar for å få et barn kan man si det slik - er så lei av å lete etter symptomer

Ja, skjønner! Jeg er også såå klar. I natt hadde jeg verdens herligste drøm.........jeg drømte at jeg fikk verdens skjønneste baby-jente......drømmen var såå virkelig at jeg nesten trodde det var sant da jeg vokna----men så ble jeg skuffa........

Ååååååå jeg vil bli mamma!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...