Gjest Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Er det noe fine BH hos ammer bh'er hos H&M? Eller anbefaler dere at man kjøper dyre bher fra BabyShop el.?
2flottebarn;) Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt fine (litt blonder) og billige (79 og 99) på Sparkjøp. Svart og hvit, de har flere typer der. Kjøper heller flere billige enn noen dyre, regner med de trenger en vask ofte!
72`gammel?(fødeklar) Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hei. Syns de hos cubus er fine... Ellers er de vel kanskje bedre, de hos babyshop (har ik prøvd), da de er opptatt av "kun det beste til mor og barn" ;-)
Philippa=) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Lindex sine er veldig gode. jeg har flest av dem. de koster rundt 260.- støtter skikkelig opp.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har forkastet alle jeg hadde kjøpt på forhånd, både fra Lindex og H&M. Men tror slik er veldig en smakssak. Jeg kjøpte noen fra ammehjelpen, og falt pladask. De er akkurat som sportstopper, og selve ammeklaffen sitter godt inntil brystet og dekker godt. Men det var min mening :-)
Kreps-77 Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Jeg brukte billige amme- bh`er fra hm sist og de fungerte kjempefint. Denne gangen har jeg brukt mye tid på å finne noen jeg likte, men det var kun hvite i min størrelse.. Bestilte til slutt 2 svarte amme- bhèr fra hm.com 129,- pr stykk. Kommer kanskje til å kjøpe noen dyre etter at babyen er født.
propella Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har også kjøpt den modellen Lindex har til 260,- Virker veldig god!!!
Makka Pakka Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Sist jeg var gravid kjøpte jeg en fin en før fødselen, trodde den skulle bli mer enn romslig etter fødselen. Men puppene ble mye større enn forventet så den ble liggende i skuffen. Jeg kjøpte en Ok en fra Lindex som ble brukt den tidne jeg ammet (bare 6 uker). Skal invistere i nye BH-er men av erfaring så venter jeg til ungen har kommet og melkeproduksjonen er kommet på plass.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Fant billige og bra hos SparKjøp! Den ene kosta 39,50 og da går det jo fint an å kjøpe flere, for de blir jo fort "sure"! Har tidligere kjøpt dyre, men de billige er like bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå