#Troika# Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Lurer altså på om ungen tar skade av at jeg spiser mye usunn mat. Mye snacks osv.Har ei jente som er STOR for alderen, og jeg spiser som sagt litt for mye lørdagsgodt- hver dag Hmm Eller får ungen i seg kun det den trenger??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Ville bare si at jeg har lurt litt på dette selv.. Fordi jeg har hørt at dem får dårligere tenner hvis mor spiser mye sukker... Så da må de få i seg litt av det usunne også og kanskje legge på seg? Håper noen andre kan svare..
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hmm det lurer jeg også på... Tror ikke det for jeg spiser også masse og godt og babyen min er lang og tynn.... Tror de får i seg det de trenger og etterspørselen styrer melkeproduksjonen. Men noen har kanksje mer "fløtemelk" enn andre?
Expat Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Er det morsmelken du tenker på? Bortsett fra at barnet får den umettet/mettet fett balansen kan påvirkes, er mm ikke påvirket generelt av mors kosthold.
#Troika# Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 kun mm, ja. jenta mi er 4 mnd og 8,5 kg...
Expat Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Så hvis du spiser tran og fisk så er det fint for barnet, ellers er det stort sett deg selv det går ut over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå