Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Har kjøpt inn amme-bhèr, to svarte med blonder. Synes de var veldig fine, men ble litt usikker etterpå. Snakket med en venninne som sa at det var vanligst å kjøpe hvite...? Snakket med butikkdamen på Lindex, hun sa at det bare var tull. selv ble jeg redd for at svart er litt vågalt, særlig hvis man ammer i offentligheten?
Piraka Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Det er sikkert vanligst med hvite, men har man en topp som passer til, er det jo bare fint med en annen farge.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Ok, men er svart vågalt....lite dydig....osv....bør man ha hvitt fordi det "matcher babiens hvite og rosa verden?", hvis du skjønner hva jeg mener...elelr er det helt kurant å ha svart og, sånn sett..? Mye man skal lure på, ja...
2flottebarn;) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt både svart og hvit. Tenkte det var greit å ha forskjellig farge til forskjellige klær. Svart er vel ikke vågalt!
INGRID-17/2 Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har hørt at svarte er veldig greie. Hvite har en tendens til ikke å være hvite så veldig lenge; men melkeskvetter rundt omkring. kommer til å ha både hvite og svarte for å ha til forskjellige klær.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt inn kun svarte. syns de holder seg lengst i fargen=) haha er litt uheldig med klesvasken av og til, lurer på hvordan det skal gå med alle babykleda.... har gått bra på denne første vasken!
Piraka Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Neida, det ser ikke vågalt ut. Har sett noen venninner med svarte amme-bh-er. Ser bare ut som et gjennomtenkt antrekk, rett og slett.
cec26 Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Jeg klarer ikke hvit undertøy jeg.... Så her er det kun svart, en mørkelå og en sjokk rosa amme bh..... De er så fine atte:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt en svart og en hvit. Det kommer jo an på hva slags topp jeg har på, vil ikke at den hvite skal synes igjennom en svart topp heller. Butikkdamen på Lindex har rett. Ingen som kommer til å reagere på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå