Gå til innhold

Store pupper, enda større pupper, melkebryster etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Var og prøvde amme-bh-er nå og fikk konstatert min frykt. Er i uke 33 nå og ser allerede ut som en fullvoksen ku....Jeg hadde 75B før jeg ble gravid, og var da veldig fornøyd.(Er 36 år gml.) Kjøpte raskt en 70E da jeg ble gravid, ble med andre ord stor veldig fort. Så til spørsmålene:

1. Har hørt at hvis man "vokser" flere cuper i løpet av graviditeten, så vokser man lite/ikke noe når man endelig har født og melkepuppene er klare...nettopp fordi man har "vokst ferdig" under graviditeten. Noen her som kan svare bekreftende på dette? Vær så snil...*bevrer med underleppen*..?

2. Ja, jeg ser visst ut som en ku, et deprimerende syn, selv om jeg vet jeg må være voksen og forsøke å la være å tenke på det. Mitt spm. er likevel, til dere med store bryster (under graviditeten), vet dere om dere har noen sjangs til å få tilbake noe av de opprinnelige formene etterhvert som man har ammet ferdig...? Aner meg at svaret på dette kan variere. For å beskytte meg selv nå (For, ja, jeg sliter nå), så ønsker jeg BARE svar fra de som kan fortelle om at puppene slett ikke ser så ille ut etterpå, som nå...(Ønsker ingen skremme-svar a la at man har endt opp med verdens verste hengebryster..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 - jeg har fått gigapupper både forrige gang og denne gangen. Men da melkesprengen satte inn et par dager etter fødsel var det ingentign mot hvordan de var før.. helt enorme, og steinharde. Vet ikke om alle opplever det sånn altså, men slik var det for meg. Blir sikkert ikke noe annerledes denne gangen.

2 - puppene ble ca som de var før da jeg sluttet å amme, kanskje en anelse slappere. Så jeg satser på at jeg får på meg de gamle BHene igjen når denne perioden også er over.

Hadde store komplekser for dette i første svangerskap siden "alle" skulle fortelle meg hvor store pupper jeg hadde fått.. som om jeg ikke var klar over det. Men denne gangen er jeg mer avslappet, jeg vet at de blir mer elle rmindre normale igjen etter hvert. :-)

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe svar, men jeg har et spørsmål ang amme-bh!

Hvor får man tak i ammebh'er som ikke koster "skjorta" i størrelser a'la 70E?

Selv er jeg normalt en 75D(+) - og må som regel ut med litt kroner for å finne en bh som passer. Nå er jeg fortsatt 75 str, men har vel økt til E/F og har sålangt sliti med å finni ammebh'er i den størrelsen.

Noen tips?

Skrevet

Hei, her legger jeg puppene over skuldra når jeg er ferdig med ammingen - nei, da.

1) Var større enn deg i utgangspunktet, ble større i graviditeten og ble større enn det igjen mens jeg ammet. Som første svarer - mest med melkespreng, så gikk det ned igjen.

2) Sluttet å amme og ble da sakte men sikkert mindre igjen, så da jeg ble gravid med nummer to som jeg venter nå var jeg vel omtrent akkurat som før jeg ble gravid første gang. Det tar gjerne en god stund før puppene normaliserer seg når du har sluttet å amme, men de blir nok "dine" igjen etterhvert:)

Skrevet

Triumph lager de størrelsene, både med og uten bøyle. De koster noen hundrelapper, så det gjelder å benytte sjansen når Cubus har sine 25% på alt undertøy-salg:)

Skrevet

Tusen takk for svar, nå ble jeg faktisk veldig glad. Håper det samme gjelder meg, og. Kan jeg være så frekk å spørre hva du legger i uttrykket "gigapupper"? :) Hvilken str..? Og bare for å være helt sikker, du sa altså at puppene ikke ble så veldig større (ikke større i det hele tatt?) når melkesprengen satte inn? Ser eg. at du har svart på det, men må vel ha det inn med t-skje.....ble virkelig mer beroliget nå...En annen ting, hvilke mennesker er det som går rundt og kommenterer at folk har fått kjempepupper, ...de kunne ha prøvd seg....*grr*

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...