Gå til innhold

Hei hei :) her kommer jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kommer jeg hoppende over fra 1.tri :)

håper å bli bedre kjent med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! hoppa over samtidig eg...like langt på vei:)

Skrevet

velkommen inn hit.

Skrevet

jupp :)

så hvordan er formen?

har magen vokst noe?

Skrevet

fortsatt trøtt..sov ca 11 timer i natt.. og eg som burde vært på forelesning heller.. får lese hjemma då.. og fortsatt litt kvalmen..håper det bedrer seg snart:) magen har vokst litt ja, var slank fra før av så da viser det kanskje fortere? daffer rundt i joggebukse nå og rydder litt... du då?

Skrevet

heisann :) æ kom hit inn i gårkveld.....æ har termin 7 august....stoooor klem :)

Skrevet

trøtt ja! ej skulle egentli ordne forskjellige ting idag, men sov til klokka 2 og då gadd ikkje ej å stresse med det :P

teke det i morga! :)

men vil ned på senteret å kjike på nokre stovlettar :) det kan ej kanskje gidde :)

Ej ser at magen veks, men veninnene mine sei at der ikkje er mykje forskjell :P er ganske slank sjøl så håpar det viser bedre snart!

eller så er joggebukse fast uniform no for tida! :P

ellers da? hørt hjertelyd? vore på UL?

lege- eller jordmor-time i vente?

Skrevet

hehe... godt det ikkje bare e meg då! Eg har vært hos legen og tatt de vanlige prøvene og sånt. Va på tidlig UL når eg va 8+3, men det betalte eg sjøl...va godt å se at alt va bra då...va i romjulen..så litt julegave te meg (og den kommende pappaen) kan du sei..sa det te de kommende besteforeldre etter den ul.. men glede meg te den skikkelige ul ..ska i uke 18, altså siste uken av feb(hvis det bler torsdag eller fredag så e det mars)..har ikkje fått brev om det ennå..

ska te jordmor den 14 feb. då. Har ikkje hørt hjertelyden ennå, men tror eg har kjent sånn minibevegelse... du då?

studere eller jobbe du?

Skrevet

har vore med både lege og jordmor og tatt prøver og alt det der :)

skal til lege igjen nå den 29-jan og til jordmor 8-feb :)

var med legen den 11-jan, prøvde å høre etter hjertelyden,men ej var for kort på vei :/ berre 10 veker, so han hørte ikkje noke :/

men no blir det vel :) ej gler mej! :)

vi sa det til familien allereide i veke 7 fordi ej va so dårli! :/ og så låg ej i jula å spydde og det var litt "mistenksomt" men alle blei glade og gleda sej! :)

og ellers so har vel nyheita lekt ut lit her og der :P typisk det, nokon som ikkje altid klarar å halde munnen lukket :P

sitter og kjenner etter bevegelse, men nei, ikkje enno :/

meen ej hååpa :)

ej he et jobbeår no etter vgs....planen var ¨å begynne på sjukepleia i ålesund neste år,men no blir det vel et år heime med lille nurket og så begynne på studie året etter istaden :)

du då? jobb? skule?

Skrevet

hei igjen! eg studere fransk på universitetet i Stavanger... har gått et halvt år på sjukepleien før, men det va ikkje någe for meg...

ka jobbe du med nå då? jobbe du så mye at du får permisjonspenger?

samboer? hehe litt mange spørsmål nå kanskje... alder?

eg bler 24 år i april,samboeren min bler 30 i juni...me blei forlova 10 des.2006 (tenkt å gifta oss 10 mai 2008 når ungen e ca 9 måneder;)

syns du går mye te kontroller i forhold te meg..någen spesiell grunn te det? eg va hos legen te 1.kontroll nå i 11/12-uke og så ska eg te jordmor i 16 uke og te UL 18.uke og så te lege eller jordmor uke 24 osv...

:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...