Gå til innhold

Noen som aldri får positiv EL test?

Anbefalte innlegg

I fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige:

Er det noen av dere som aldri slår ut på EL, men likevel vet at dere har EL?

Hvordan vet dere det?

Vært til UL?

Blir sprø av å ikke vite. Trodde vi skulle være sikrere denne gangen fordi vi har jo allerede fått en nydelig datter. Før vi fikk henne kunne jeg alltid kjenne når jeg hadde EL. Nå kjennes det slik ut tilstadighet, men testene slår aldri ut. Er i 8 pp så vi vil at noe skal skje snart

Håper på mange "trøstende" svar!

Fortsetter under...

Jeg har brukt de stripsene, og fikk aldri positiv.. Så jeg droppet det noen pp, og kjøpte de stavene nå. Og fikk svak strek, da kjøpte jeg cb digital, og fikk kjempepositiv!! Og vi ble så glad, for da var det ihvertfall sikkert at el er i boks!! Så du får sikkert utslag me CB!! Vet ikke om vi ikke har høy nok hormonproduksjon eller hva grunnen er.. men du er ikke alene om det:)

Håper dette var litt beroligende, og ikke bare forvirrende;)

Annonse

Jeg trodde den første gangen at jeg ikke hadde eggløsning, for jeg trodde at "alle" hadde det på dag 14-16. Men så viste det seg at for meg er det dag 20-24 det pleier å bli positivt. Kan det være at du har eggløsning senere enn det du har trodd? Har du prøvd å fortsette å teste lenge?

Godt å høre.

Regner med dere forstår at jeg blir bekymret siden dere harhatt samme problemene.

Da kan jeg slappe av og ta en digitaltest i morgen. Etter mine beregninger skal EL være der mellom tirsdag og torsdag.

Tusen takk for svar jegner. Dere er supre.

Håer det er noe jeg kan hjelpe dere med en annen gang.

Kanskje vi kan slå følge over til 1 tri. Det hadde vært noe. Flere som har spådd meg gravid i januar/februar så man vet jo aldri!

Nå kan jeg lokke gubben med meg i seng og vite at det mest sannsynlig ligger et egg på lur og venter på en svømmer eller tre!

Kjempemegakos til dere alle!

Andre perioden vi prøvde testene tok jeg hver eneste dag hele syklusen untatt under tr. Likevel ikke noe utslag.

Når jeg tenker meg om så fikk jeg ikke positiv graviditetstest da jeg var gravid heller. Testen på sykehuset viste det, men ikke hjemmtestene. Tror det var QR jeg brukte da. (lenge siden)

Skal i hvertfall teste i moren midt på dagen uten å drikke eller tisse på mange timer på forhånd. Da må det bli utslag på CB hvis el er i nærheten.

Tusen takk!

Ny status rapport.

Tok med meg gubben ut på badet for å ta CB EL test i sted. Helt utrolig, men jeg her ELSLIM!!!!!!!!!

For første gang, Ihvertfall siden jeg begynte å tenke over det.

Tok testen, men den var negativ. Har fortsatt 6 tester igjen så jeg fortsetter testingen.

Var inne på pernille.info og der var det EL på 3 dag med EL-slim. HÅPE HÅPE HÅPE. Forresten ganske forklarende om slim og greier der inne. Flott side for oss prøvere.

Tenk om dette kan hjelpe oss å få spiren i boks denne pp. BLir så jublende glad da.

tusen takk for all god hjelp.

Holder dere informert.

Megaklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...