Gå til innhold

Juni: åling..


en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

har vært det nye hos oss i noen uker.

helt fram til i går formiddag har han trengt å ha noe i ca 1 meters omkrets for å gidde å åle etter det. men nå kommer han seg hvor han vil. han har forsert hele stuegulvet på kort tid. ja nå går det FORT!!!

jeg har allerede flyttet blomstene opp et hakk, de var populære og nå noen blader færre. og de ledningene som ikke er skjulte, de får samboern min fikse opp i!!!! han er overalt.. river i kjøkkenstoler.

 

ja det her er vel det helt nye.. og det nye ordet er vel NEI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!

Ledninger er kjempespennende for tassen her å...

Ser ut som han har tulla seg inn i et fiskegarn noenganger.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe åling eller kryping her, nei. Men han har sine måter å komme seg rundt omkring på likevel! :-) Plutselig er han på et helt annet sted enn der jeg la ham ned. Han ruller og roterer og strekker seg så lang han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt besøk av ei lita jenta på 2 mnd.. husker hvor våken og sterk gutten min var når han var 2 mnd. det er helt rart å se en på samme sted nå!! de var ganske hjelpesløse da ja:))) så fort man glemmer. og nå er de virkelig den nye daglige lederen... hyler og hviner, smiler og ler, ruller eller åler og snurrer, noe nytt hver eneste dag!! fantastisk å oppleve dette altså...elsker å være mamma!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja det er stas vettu:) mathias er også veeeldig glad i alt han helst ikke skal leke med...rare greier det der...de har en innebygget sensor for ting som er NEI:) hihi:) mathias kikker bare på meg og ler for så å fortsette mot målet sitt når jeg sier han ikke får lov:) søt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...