Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 2 dager over normalt.. og kjenner ingen tegn til dumme tante... hmmm... tør jo nesten ikke håpe, den kommer jo sikkert.. og blir så lei meg når testen er negativ, så jeg tenkte å vente litt, kanskje ons/torsdag..

også leste jeg her at det er mange som "bommelommer" ekstra når de er gravide? d har jeg aldri hørt om før.. og lurte på hva i all verden jeg har spist for de siste dagene har jeg seriøst vært på do 4-5 ggr om dagen.. og puppene holder på å sprenge, så er liiiittebiiiiitt positiv da, kanskje det endelig er vår tur! æsj, men blir sikkert skuffa dennne gangen oxo.. :(

Men det jeg egentlig skulle spørre om var når dere pleier å teste? er det lurt å vente til det har gått noen dager over da man skulle hatt mensen, eller kan man teste med en gang?

*håpehåpehåpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7892987-n%C3%A5r-tester-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan teste nå! Noen tester slår ut så tidlig som 3 dager før IKM (noen skriver også at du får positiv test ei uke før), mens ved andre tester skal du helst vente til dagen etter IKM. Synes du er flink som har venta til nå! Selvfølgelig er det større sjangs jo lenger du venter, men jeg synes det høres ut som du er gravid! Tror neppe jeg ville ha klart å vente lenger.

Lykke til, og si ifra hvordan det går

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...