Bølle&Frøet Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Lille gutt på 4,5 mnd er så forkjøla. Etter at han har spist, hoster han så at han brekker seg, og all maten kommer opp igjen. Hedigvis ikke med hvert måltid så han får iallefall i seg litt mat. Har dere noen gode råd?
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Dette har vi opplevd også. Gutten min har en tendens til å kaste opp i forbindelse med forkjølelse og hoste. Han kaster da som regel opp en del slim sammen med måltidet han har spist, og jeg har antatt at oppkasten skyldes at han svelger mye forkjølelsesslim. Jeg tror desverre ikke det er så mye å få gjort med dette. Det går over når slimproduksjonen går ned og hosten demper seg.
Bølle&Frøet Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Ok, takk. Samboeren hadde vært på apoteket, de sa at vi kunne prøve å gi han litt lunket vann.
Juvena Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Vår gutt på 6 mnd har akkurat vært syk og hostet så han har kastet opp. Har ammet oftere så han har beholdt noe. og var hos lege og fikk hostesaft. Stakkars små...
Bølle&Frøet Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Var det på resept du fikk hostesaft? Står det hvor gamle de må være for å få det på flaska?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå