Gå til innhold

SIMELISA :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare få takka dæ for det kjempenydelige gjestebokinnlegget ditt på hjemmesia te den lille i magen min...va så koseli å få lest det og du ga mæ ett kjempestort smil resten avd agen:D

*klæm*

Cecilie - www.knertenimagen.piczo.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og bra at du synes det var hyggelig...

Synes det er viktig å få frem slike ting når en er inne å lurkiker, er selv over BMI'en min og er litt redd for det med bilder av meg selv enda... Ser godt at magen har vokst med klær, klarer ikke å holde den inne eller skjule den om jeg så ville..men føler ikke helt at jeg ser gravid ut enda, føler meg egentlig bare feit :-S er nå i uke 11 fullgåtte og tok allerede mine første bilder ved 12 uker 1. og 2. gang, men når skal jeg det denne gangen...

Skrevet

Det vistes ikkje så godt på mæ i begynnelsen, så æ bynte ikkje å ta bilda før uke 18...men no så vises det veldi godt...e heilt utruli, trudd nemli ikkje at dt sku vises så godt, pga æ i utgangspunktet har mage, men me tia så ha æ tatt ganske så feil:p min elskede si når han prata me kompisan sine at ræva krympa og magen kjæm tydeli fram, han e sååå stolt. Så bare det her i forrige uke, når vi sku spis lunsj på burger king (det e ikkje ofte), da sto han å strøk på magen min mens vi venta på maten:D dt va så søtt av han...ikkje va den lille planlagt og i teorien sku æ ha minimal sjanse for å bi gravid..men litt intens elskov gjorde det stikk motsatte;)

Skrevet

Hehe...ja d e godt når dæm reagere sånn og handle impulsivt på den måten... æ glede mæ te vi får sånn mage æ...ska bli kos, men tia går så seint synes æ, men te slutt så sei æ vel at ting har gått så altfor fort igjen, hehe... e du trønder??? om du vil taste privat på msn eller nå så her e msn min... [email protected] kanskje vi snakkes en dag igjen...Tok vårt første bilde idag, uke 12 cirka, og æ synes æ bærre sjer feit ut, men folk i rundt mæ og i tr.lag sjer gravidmagen... så da vises d sikkert da...

Snakkes..

*Klæm*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...