~ms_freia~ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Ville bare få takka dæ for det kjempenydelige gjestebokinnlegget ditt på hjemmesia te den lille i magen min...va så koseli å få lest det og du ga mæ ett kjempestort smil resten avd agen:D *klæm* Cecilie - www.knertenimagen.piczo.com
~Simelisa & Marina~ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hei og bra at du synes det var hyggelig... Synes det er viktig å få frem slike ting når en er inne å lurkiker, er selv over BMI'en min og er litt redd for det med bilder av meg selv enda... Ser godt at magen har vokst med klær, klarer ikke å holde den inne eller skjule den om jeg så ville..men føler ikke helt at jeg ser gravid ut enda, føler meg egentlig bare feit :-S er nå i uke 11 fullgåtte og tok allerede mine første bilder ved 12 uker 1. og 2. gang, men når skal jeg det denne gangen...
~ms_freia~ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Det vistes ikkje så godt på mæ i begynnelsen, så æ bynte ikkje å ta bilda før uke 18...men no så vises det veldi godt...e heilt utruli, trudd nemli ikkje at dt sku vises så godt, pga æ i utgangspunktet har mage, men me tia så ha æ tatt ganske så feil:p min elskede si når han prata me kompisan sine at ræva krympa og magen kjæm tydeli fram, han e sååå stolt. Så bare det her i forrige uke, når vi sku spis lunsj på burger king (det e ikkje ofte), da sto han å strøk på magen min mens vi venta på maten:D dt va så søtt av han...ikkje va den lille planlagt og i teorien sku æ ha minimal sjanse for å bi gravid..men litt intens elskov gjorde det stikk motsatte;)
~Simelisa & Marina~ Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hehe...ja d e godt når dæm reagere sånn og handle impulsivt på den måten... æ glede mæ te vi får sånn mage æ...ska bli kos, men tia går så seint synes æ, men te slutt så sei æ vel at ting har gått så altfor fort igjen, hehe... e du trønder??? om du vil taste privat på msn eller nå så her e msn min... [email protected] kanskje vi snakkes en dag igjen...Tok vårt første bilde idag, uke 12 cirka, og æ synes æ bærre sjer feit ut, men folk i rundt mæ og i tr.lag sjer gravidmagen... så da vises d sikkert da... Snakkes.. *Klæm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå